Gå til innhold

Hva skal til for å hive ut dumme anonyme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat lest innlegget om rå løk og igjen blitt provosert av en dustete anonym. Hva er hensikten din med å svare på den måten? Skjønner du ikke at du sårer andre når du svarer sånn? Hvorfor vil du at andre skal føle seg dumme? Det er fint å kunne være anonym her inne, det er en del ting det er lettere å spørre om da, særlig fordi man vet på forhånd at det dukker opp mye dumme sårende svar. Men er det mulig å nekte endel brukere å være anonyme? Kanskje gi en advarsel eller to først, vi kan alle være besatt av hornontrollet, men jeg mistenker at det ofte er de samme jentene. Noen andre som er like lei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg også synes det er veldig greit med en annónymknapp når man vil spørre eller svare på noe man helst vil være annonym på..

Men vil desverre alltid være noen som MÅ være spydige..og det er veldig synd.

Men best å bare overse de og ikke ta seg nære av de..de er bare ute etter å lage kvalme likevel..så hvorfor la de få gleden? like greit å bare overse det..

Skrevet

jeg er alltid anonym.... og har til dags dato aldri vært ekkel eller ufin mot noen!!!! det er nok ikke nødvendigvis de samme jentene nei..... og om jeg må slutte være anonym, så gidder jeg ikke svare i det hele tatt, selv om jeg kanskje vet noe andre kunne ha nytte av. det hender nemlig at de som har unger fra før og passert 30, opplevd brudd, mistet babyer e.l har noen nyttige erfaringer.

og anonymiteten er et prinsipp.... jeg har bare navnet mitt som nick og syns ikke jeg trenger bruker det..... dårlig fantasi.....

Skrevet

Tror du misforsto meg litt, jeg har ingen prolemer med at folk er anonyme. Problemet er de som slenger dritt til andre og er anonyme. Det er disse jeg tror ( eller håper ) at ofte er de samme jentene. Kanskje det er her hormonene mine tar av, jeg blir skikkelig grinete når jeg leser sånne innlegg, kan de ikke holde seg på kranglesiden? Poenget mitt er at det er vel noen som har oversikt over alle brukerne her, og som kan gi advarsel eller sperre for de som til stadighet sprer dårlig stemning.

Skrevet

det beste er vell å bare overse disse innleggene:)

Skrevet

vi har vel litt hormoner alle sammen.... jeg velger å aldri kommentere på tråder hvor spenningsnivået er hinsides fornuften..... men har erfart å starte en tråd hvor spørsmålet mitt ikke lenger er interessant, men å prøve å latterlig-gjøre noen av svarene.

det går an å få moderator til å fjerne tråder, men om han eller hun kan spore anonyme inlegg aner jeg ikke.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...