mamma tiL 1stor+2små Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 å gå gravid,ja jeg virkelig kose meg,selv om jeg har plager,som jeg vet vil forsvinne når jeg ikke har den lille prinsesse min i magen lengre. Alikevell så trives jeg så vannvittig godt å med å være gravid. Jeg har kommet så langt at jeg kjenner spark i magen. Et lite spark nå og et lite spark da,som fortelle,mamma her er jeg, jeg har det godt. Pappaen kan også kjenne sparkene nå,noe som jo også er koselig. Mens den lille er i magen min,kan jeg beskytte den,veldig godt, unngå å gjøre de tingene som er frarådet. Sitte å stryke på magen og snakke med den lille (vet at hun ikke kan høre meg enda,men det er koselig lell) Sitte å brodere sengeteppet til hun blir født (blir nok ikke ferdig til fødsel,men det forstår ikke hun. Tenke på den lille mens jeg brodere,drømme meg bort. Begynne å planlegge hva slags tema vi skal ha på rommet til prinsessa vår. Gullgutten fikk 100 meter skogen,så vi må finne på noe annet lurt. Synes det er en kjempekoselig tid,jeg er i nå. Gleder meg selvsagt til jeg kan holde henne i armene mine,men nå koser jeg meg med at hun er i magen min og viser meg at hun har det bra og at jeg kan beskytte henne. Dette var bare noen tanker fra meg på en Langfredag. Håper alle har det fint i graviditeten og at dere har en fin påske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå