Makka Pakka Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 sønnen min fyller 1 år om en liten stund og er sannelig ikke sikker på hva jeg skal svare når folk spør meg hva han ønsker seg (dvs hva VI ønsker han, hehe). Han har en storesøster på 2,5 år så hun har jo en del leker. Når jeg sier at Duplo eller sånn Brio-tog-ting så får jeg høre at han har da nok leker (dvs søsteren har). Foreløpig er det jo hun som leker med Duploen og togene men gjør det noe da? Han skal begynne i barnehage så det er vel endel ting der som er kjekt å ha. Forslag??
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Bøker! Gjerne sånne med stive sider og store bilder, her ble vesla veldig interessert i det etter ettårsdagen. Leker har hun vel egentlig nok av, men det er jo moro det også ;-)
manonym Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Skriver en liten liste jeg med ting jeg kommer på Bøker Cd Sandkasse Uteleker Badeleker Treklosser Ulldress/klær til barnehagen om han bruker ull. Utedress Regnklær Støvler Gode og varme sko Ryggsekk+matboks Gullsmykke Det jeg kom på i farten, men det er nå en del å velge mellom der=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå