Gå til innhold

trodde kynnere........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle gi seg hvis man byttet stilling. Det gjør de ikke hos meg, og er ikke alltid like behaglige. Nå gikk slimproppen i går så jeg håper jo at det nærmer seg.

sambo spør hele tida om det er noen forandring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det gjør de ikke hos meg heller, men ikke no som skjer. Håper su har mer hell enn meg da:)

Skrevet

har hatt "hold deg i ro" påbud nå i påsken, pga sambos perm, men nå orket jeg ikke mer.

Tømte oppvaskmaskinen, og når han gikk opp på garasjen nå så støvsugde jeg. Nevnte det med støvsuging i går og da sa han at han skulle gjøre det, men det ble ikke gjort så da fikk jeg beveget meg litt nå. Blir gal av bare sitte rolig, se på at støvet gror. Nå har ikke jeg støv på hjernen eller no, det kan godt se litt bombet ut, men nå har jeg holdt meg i ro såpass lenge at jeg har behov for å bevege meg litt, og så vil jeg ha i gang fødselen.

Skrevet

Her har kynnerne aldri gitt seg om jeg har skifta stilling - de holde på til de er "ferdig" uansett, og jeg har hatt dem siden uke 20...

Skrevet

jordmoren min sa at varme hjalp mot sterke kynnere..

en varm dusj eller noe slikt..

Skrevet

kynnerene mine varer som regel lenge, å det hjelper ikke å flytte/snu/røre på seg i heletatt...... har egentlig aldrig gjort det....

Skrevet

Ja alle opplever vel kynnere litt forskjellig. Hos meg gir de seg heller ikke ved bevegelse. Har også opplevd å ha regelmessige kynnere selv om man ikke skal ha det, uten at det har vært noe på gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...