2hærligegutter Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Skulle gi seg hvis man byttet stilling. Det gjør de ikke hos meg, og er ikke alltid like behaglige. Nå gikk slimproppen i går så jeg håper jo at det nærmer seg. sambo spør hele tida om det er noen forandring.
LilleBanan blir storebror Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 det gjør de ikke hos meg heller, men ikke no som skjer. Håper su har mer hell enn meg da:)
2hærligegutter Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2008 har hatt "hold deg i ro" påbud nå i påsken, pga sambos perm, men nå orket jeg ikke mer. Tømte oppvaskmaskinen, og når han gikk opp på garasjen nå så støvsugde jeg. Nevnte det med støvsuging i går og da sa han at han skulle gjøre det, men det ble ikke gjort så da fikk jeg beveget meg litt nå. Blir gal av bare sitte rolig, se på at støvet gror. Nå har ikke jeg støv på hjernen eller no, det kan godt se litt bombet ut, men nå har jeg holdt meg i ro såpass lenge at jeg har behov for å bevege meg litt, og så vil jeg ha i gang fødselen.
ma-85 Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Her har kynnerne aldri gitt seg om jeg har skifta stilling - de holde på til de er "ferdig" uansett, og jeg har hatt dem siden uke 20...
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 jordmoren min sa at varme hjalp mot sterke kynnere.. en varm dusj eller noe slikt..
OhMyGod!!! Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 kynnerene mine varer som regel lenge, å det hjelper ikke å flytte/snu/røre på seg i heletatt...... har egentlig aldrig gjort det....
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #7 Skrevet 21. mars 2008 Ja alle opplever vel kynnere litt forskjellig. Hos meg gir de seg heller ikke ved bevegelse. Har også opplevd å ha regelmessige kynnere selv om man ikke skal ha det, uten at det har vært noe på gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå