Gå til innhold

dere som har bestilt hos jk...


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan får dere betalt?

på western union får vi jo bare skrevet navn på motaker og land...ikke adresse....og vi betaler med norske kr...ikke usd....så hvordan gjorde dere det?

kom pengene frem, m dere da gjorde det på denne måten..

 

rotete ja, men håper dere forstår:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrev bare mottakers navn, land og provins. fant dagens kurs, og fant ut hvor mye det ble i Norske kroner. Tok litt godt i for å være sikker =) Pengene kom frem, og jkdress har fått hentet de ut :) Nå venter jeg i spenning på kjolene mine =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...