Gjest Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 hvordan får dere betalt? på western union får vi jo bare skrevet navn på motaker og land...ikke adresse....og vi betaler med norske kr...ikke usd....så hvordan gjorde dere det? kom pengene frem, m dere da gjorde det på denne måten.. rotete ja, men håper dere forstår:)
~Milly~ Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Skrev bare mottakers navn, land og provins. fant dagens kurs, og fant ut hvor mye det ble i Norske kroner. Tok litt godt i for å være sikker =) Pengene kom frem, og jkdress har fått hentet de ut Nå venter jeg i spenning på kjolene mine =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå