Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har i de 3 siste dager hatt veldig vondt i ryggen på høyre side..Sist natt sov jeg nesten ikke fordi det var så vondt. Prøvde alle mulige liggestillinger,t.o.m. sitte, men ingenting hjalp..det var like vondt uansett..Jeg har også muligens tegn på uvi..gjør litt vondt når jeg skal tømme blæra, og må hyppigere på do. Føler meg også i dårlig form..Nå vet jeg snart ikke hva jeg skal gjøre-har konstante smerter..Det hjelper litt å ta paracet.. Noen som vet hva det kan komme av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Du bør nok ta deg en tur til legen og få sjekket om det er uvi. Det er visstnok ikke et bra tegn å få ryggvondt ved uvi, da har infeksjonen spredt seg...så oppsøk lege så snart du kan! Bedre å være føre var :)

Skrevet

var ingen uvi...testa kun mot det da.. Kunne være sprengte muskelfibre..Gjør det SÅ vondt??

Skrevet

sendte di urinprøven din på dyrkning?jeg har kronisk uvi og det er ikke alltid det gir utslag på urinstix til å begynne med....vær obs på nyrebekkenbetennelse...

Skrevet

Hei! Etter jeg var hos legevakta den dagen ble smertene bare verre og verre, og etterhvert fikk jeg feber..Noen dager senere måtte jeg bare til legevakta igjen,feberen var 39,4 og veldig sterke smerter.Legen jeg var hos da sendte meg rett til sykehuset.Hadde nesten konstante kynnere da jeg kom dit og de begynte å bli vonde..Og ja, jeg hadde nyrebekkenbetennelse..Har ligget på sykehus i 5 dager og fått antibiotika intravenøst. I går fikk jeg reise hjem,og skal nå gå på tabletter i 10 dager.Så det var en ganske alvorlig infeksjon.Er glad alt gikk bra og ingen tok skade av det..En infeksjon kan jo starte en fødsel har jeg hørt.Og jeg er bare i uke 25. Fikk ul av foster og livmorhalsen da jeg kom til sykehuset.Fosteret sto med hodet ned.Men Hadde 4 cm åpning og lang livmorhals,så det så bra ut sa jordmora..Er det vanlig når man har kynnere(åpning)? Syns det hørtes skummelt ut jeg.:)Nå har jeg ingen erfaring.Det er mitt første barn.:)

Skrevet

Hvis du har vondt når du tisser baki ryggen så kan det være nyrebekkenbetennelse. jeg ville ringt til legen å bedd dem sjekke senkninga di med en blodprøve. Jeg ble lagt inn i 4 dager på sykehus med det i oktober og det var veldig vondt.. forhåpentligvis er det ikke det, men lønner seg å sjekke:)

Skrevet

ja det var nyrebekkenbetennelse det var.Grusomt vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...