Gjest Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Jeg føler jeg ser sykelig ut, og føler meg sån også. Jeg er blek, huden er gusten og øynene er røde og trøtte. Jeg prøver å sminke meg litt friskere, men det ser ikke så veldig mye penere ut. Jeg føler meg sykelig, orker ingenting. Svimmel og slapp i kroppen hele tiden. Ingen kondis. Begynner å lure på om jeg er syk på en annen måte...... Er det andre som føler seg sån som meg? Er 15 uker på vei.
Gemini77 Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Er bleik og er trøtt og sliten så og si hele tiden. Og blir lett svimmel..
bryllupsnatta m/nr.2 fødeklar Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Jeg føler meg helt som vanlig, men jeg har visst arvet mitt konstant lave blodtrykk fra mamma, så jeg er vel "immun"... Har egentlig ikke merket noe til at jeg har lave jernlagre heller, tror jordmora mi ble litt overraska over det siden jeg har så lavt blodtrykk også;-)
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Det er vel ganske individuelt hvordan man føler seg skjønner jeg. Jeg skal heldigvis på kontroll til uka så da kan jeg snakke litt med jordmor. Men slik jeg er nå er det vanskelig å gjøre noe fornuftig i løpet av dagen. Skjønner ikke hvordan jeg kal klare å jobbe fullt, enda jeg elker jobben min og ikke ønsker å være borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå