Gå til innhold

Bekymrer mennene deres seg for pyntegjenstandene sine????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi krangler ikke direkte, men har nå en diskusjon om rot og skitt. Jeg HATER å ha det rotete og skittent i huset, og kjenner at jeg rett og slett blir sur og irritert når det er rotete og hybelkaninene parrer seg i hjørnene. Det betyr ikke at det må være sterilt til en hver tid nei, men jeg vil ha det ryddig og sånn noenlunde rent hele tiden.

Dette resulterer i at jeg ikke vil ha en million små pyntedingser stående over alt. Det inkluderer små glassfigurer, håndmalte porselenskopper, rosemalte fat, håndbroderier og utskårede treartikler fra bestemor. Gubben bekymrer seg for pyntegjenstandene sine, og vil bygge et eget rom hvor han kan ha slikt. Greit nok. Vi skal innrede loftet etterhvert, så da tenkte jeg at vi kunne bruke et rom som kombinert gjesterom/bibliotek. Men det går ikke. Han vil ikke ha en seng/sovesofa stående inne på biblioteket. Dær vil han ha pyntetingene sine.

Herregud da. Noen ganger skulle man tro det var han som var kvinnen i dette forholdet. Pyntedingser liksom???

Vi blir nok enige, men nå lurer jeg på om dette er normalt.

Vil mennene deres ha eget rom til pyntetingene sine?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kjære har ingen pyntegjenstander;=)

Skrevet

hehe...må le litt..han har ingen pyntegjenstander..=)

Skrevet

Mannen min er minimalist, jeg er maksimalist, sammen har vi kommet frem til noe midt i mellom. Ingen av oss liker nips. (jeg liker pyntedingser, men i form av tepper, puter, lys og slike detaljer)

Skrevet

Hehe, tviler på det :P

Han vet vel knapt nok hva en pyntegjenstand er ;)

Skrevet

normalt er et undelig ord. men jeg må le litt. hehe hadde reagert selv...

Skrevet

Pyntegjenstander har han ikke. Det vi har vil han nok påstå er mine :P

Skrevet

Hihi, nei altså det er ikke et stort problem hos oss, så jeg har desverre ikke noen gode råd å komme med:) Hihi

Skrevet

Hehehe det var da voldsomt.

Her i huset har vi så og si ikke noe pyntegjenstander.

Kun noen blomsterpotter og telys holdere og et fruktfat.

Vi har heldigvis veldig lik smak, og ingen av oss liker masse småting.

Så sånne problemer har vi heldigvis tilgode.

Jeg er også sånn som deg, vil ha det ryddig og nogenlunde rent rundt meg til en hver tid.

Eneste som irriterer meg med sambo er at han absolutt skal ha motorsykkelhjelmen sin liggende på hattehyllen i gangen, og han har ikke motorsykkel en gang...hihihi.

Trenger plassen til andre ting, så jeg kommer nok ganske snart til å flytte den ned i kjelleren.

Skrevet

Mannen min har en pynteting som han er litt redd for. Det er en håndlaget parfymeflaske i megatynnt glass som han har kjøpt i Kairo. Det er det eneste. Eget rom til sine ting hadde han aldri forlangt nei.

Skrevet

Hehe, far har ingen pynt, men er en ivrig knuser. Han er destruktiv av seg, og ødelegger det meste han tar i.

Så nå har snart ikke mor heller noe pynt. LIke greit, kanskje.....?

:-D

Skrevet

han har ikke en eneste pynteting heldigvis! og hadde han hatt det tror jeg ikke han hadde brydd seg uansett....

Skrevet

Haha. Bare min mann som er rar ja. Tenkte jeg det ikke.

I WIN!!! Neida. Hehe. ;o)

Skrevet

Haha, hvilke pyntegjenstander? Er jeg som diller her i huset, så alt av pyntegjenstander er det jeg som har plukket ut. Han bryr seg mer om elekriske dubbeditter hehe..

Men vi er enige om hva slags pynt som skal stå fremme da, kjøper ikke noe som han synes er stygt, derfor hadde det ikek blitt satt frem noen porselensfigurer i huset vårt heller fordi det synes jeg er stygt hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...