Gå til innhold

Er du påske- eller julemenneske?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

påske :) mye mer avslappet høytid! elsker påske, misliker julekaoset

Skrevet

jeg er også jul :-)

Skrevet

Julemenneske:) Starter jula i november med å pakke inn gaver og planlegge adventstiden. Hi hi!

Skrevet

Jul her også.

Elsker å ordne og styre til jul.

Skrevet

Jul

Skrevet

jul..=)=) ser i grunn ikke på påske som noe spesielt... bare utrolig irriterende at det er butikkstengt så lenge...

Skrevet

Går det i det hele tatt an å sammenligne de to da?;o) Jul selvsagt! Påsken er ikke annet enn noen deilige fridager - julen er stemning og noe helt spesielt:o)

Skrevet

Jeg er jul:-)

Påske er ikke annet enn deilige late fridager:-)

Skrevet

Jul!

Påske er bare fridager. Jeg har ikke pynta til påske eller noen ting. Men til jul må det pyntes :D

Skrevet

Julemenneske, uten tvil:-)

Skrevet

Klart jul, men påsken er ikke å forakte den heller.

Skrevet

jul:) uten tvil.. elsker og styre og ordne til julen,

liker veldig godt påsken også,når vi er på fjellet, men på en heeelt annen måte. da er vi vanligvis på fjellet og koser oss i solen,går på ski og griller pølser på bål og det er liksom den kosen jeg gleder meg til. I år er vi ikke på fjellet og jeg tenker ikke på at det er påske en gang:/

skal ha en lang helg på fjellet om noen uker, og dakommer sikkert påskefølelsen:)

Skrevet

Jul!

Elsker juleforberedelser, elsker julemat og den koselige romjula. Har masse julepynt.

Påska er for meg bare noen ekstra fridager fra jobben. Har ikke påskepynt, annet en det barna har laget på skolen og bhg. Eneste "tradisjon" er påskeegget til barna.

Skrevet

Ja takk til alle typer fridager.

Skrevet

JULEMENNESKE!!!! Absolutt:) Har allerede bjynt med lister for julen i år:)

Skrevet

JUL;)

Skrevet

Jula ble spesiell ifjor for jenta mi kom på lille julaften så julen er defintivt best :o) :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...