here Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Hei damer. Er i uke 19-20 nå ca og er veldig plaget med kløe over HELE kroppen. Ikke noe utslett bare forferdelig følsom og stikkløende hud. Legen sier det kan være svangerskapskløe men at det er veldig tidlig for det og det finnes ikke egentlig noen kur for det. Har kjøpt dusjolje, forskjellige dyre og parfymeløse kremer fra apoteket, men sliter allikevel.. I natt prøvde jeg å smøre 2 ganger og skifte på sengen men måtte bare stå opp kl 2 og gå i dusjen. Har lindret litt det når det ikke har hjulpet å smøre igjen med fet krem. Hender jeg sovner fort men våkner da i 2-3 tiden og må da enten smøre eller gå i dusjen hvis dette ikke hjelper. Er forferdelig slitsomt dette her og føler meg som en zombie på jobben etter slike netter. Ligger også på eget rom for ikke å irritere meg over snorkingen til min kjære i tillegg :-) Noen som har vært/er plaget med det samme og har noen tips jeg kanskje ikke har prøvd?
Vertigo Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Tar du fettsyrer/omega 3? Jeg har vært veldig plaget med kløe, særlig på leggene, men egentlig all over. Nå har kvalmen gitt seg, og jeg greier å få i meg en del fettsyrer. Tar litt større doser enn "normalen" fordi jeg vet at jeg ligger dårlig an på fettsyrer for tiden. (Langvarig amming som nylig er avsluttet, spiser lite fet fisk, vært sløv med tilskudd) Jeg bruker noe kapsler, men har tenkt å komme meg over på Udos Choise olje når bare tanken på å svelge olje blir ok. Har god erfaring med den fra tidligere. Merker i alle fall bedring nå på kløen etter bare en ukes tid med tilskudd. Men etter bare en ukes ti
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå