Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Holder på å klikke..det gjør så utrolig vondt i tannkjøttet.Noen gode råd om hva jeg kan gjør?
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Har hatt masse plager med det i vinter. Men er du sikker på det er tannkjøttbetennelse du har? Jeg brukte/bruker zenduim tannkrem, corsodyl munnskyllevann og bruk tanntråd. Tannlegen min som anbefalte at enn skulle bruke tanntråd for å fjerne rester mellom tennene og at det ikke la seg til i tannkjøttet. Synes du skal ta kontakt med tannlegen din jeg, jeg gjorde det forje uke da jeg ikke ble bedre etter å ha være nøye med tennene og tannkjøttet i hele vinter. Jeg hadde en visdomtann med hull i som gjorde at jeg hadde vondt. Har ikke hatt smerter siden tannlegen trekte tanna mi for en uke siden.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Jeg hadde tannkjøttbetennelse sa tannlegen min tidligere i vinter men det er nesten borte nå.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Bruker oxo zendium tannkrem og corsodyl munnskyll..har vært plaget med endel betennelse i tannkjøttet dette svangerskapet. Nå er det derimot blitt værre. Har forfærdelig vondt og er hoven.Har en visdomstann som skal trekkes når barnet er kommet ut..kan det være tanna som gjør at det er skikkelig betent? hilsen hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå