Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 7 dager siden jeg var ferdig med Pergo-kuren min,men EL-testene har bare vært negative..:(

Begynte å teste for 2 dager siden.

Det evige maset mitt ang Pergo.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca dag 14. Etter hver kur kom el litt senere. Den siste el, på den fjerde kuren, kom på dag 17 eller 18.

Lykke til!

Skrevet

Takk for svar:)

Da er det enda håp for meg,men må smøre meg med tålmodighet....

Du mente etter dag 14 når kuren var slutt?

Skrevet

Jeg har bare funnet el en gang, og da var den på dag 22 (mensdag), men jeg har lange, uregelmessige sykluser altså. Men har hørt at el kommer seinere med Pergo for mange.

Skrevet

Hei igjen.

Er nå på dag 21 i syklusen og ikke funnet EL.....

Begynte å teste tidlig,så tror ikke jeg har misset den heller.

Skal jeg teste videre med CB-EL-test,eller skal jeg bare vente på den fæle tanta?.....

Skrevet

Hvor lang syklus har du? Jeg har mellom 31 og 33 dager. Har da positiv ELtest på dag 15/16. Regner med at EL skjer mellom dag 16 og 18. Dette er ganske regelmessig, både i pausemåneden og pergomåneden.

Ser det er den stund siden du skrev dette innlegget, har du funnet EL??

Skrevet

Enda ikke funnet EL? har du hatt problemer med det tidligere? Merker du noen andre symptomer på EL, som EL slim, stikkinger i eggstokkene? Men dere har vel stått på selv om du ikke har testet positivt på eltest? :-) Lykke til, iallefall. Tanta er IKKE velkommen her heller. Er på dag 27...

Skrevet

Hei og takk for svar:)

Jeg har aldri funnet ut hvor lang syklus jeg har,for har så VELDIG uregelmessig mens.Kan gå så lenge mellom hver blødning.Hoppe over både en og to måneder.Så da er det ikke lett å finne EL.....

Jeg har også gått på flere Provera-kurer som ikke har hjulpet noe særlig.Har fremdeles ikke funnet EL nei..Men har jo ikke lyst til å gi opp heller.

Fikk mens 7mars og begynte på min 4 Pergo-kur 3 dager senere.Idag er min 21 syklusdag.

Kjenner litt stikkninger i underlivet,men ikke noe spesielt mye.

Har ringt gynokologen min og venter på tlf fra henne nå.Håper hun ringer snart.Blir jo gal av dette her!!

Skal du ta en graviditets-test snart Turva?

Skrevet

Så kjedelig med så uregelmessige blødninger. Har ikke pergo hjelpet heller? Jeg har vært plaget med lange sykluser, nå har de stabilisert seg på 31-33 dager. Går nå på min femte pergokur, men er begynt å tåle de så dårlig - blir så forferdelig dårlig form som varer ca 3 uker fra første tab. Men det positive er jo at jeg har EL, men lykkes jo ikke alikevell grr..

Når det gjelder testing, så hadde jeg tenkt å vente til søndag, men spørs om jeg må svi av en på lørdag for å se pm jeg kan kose meg med vin på kvelden :-)

Håper du får noe postivt ut av gynekologen din. Lykke til. Jeg er ikke videre begeistret for min...

Skrevet

Med pergo har jeg fått el i tidsrommet fra dag 17 til dag 21.... første gangen var jeg sikker på at det ikke kom noen, startet å teste på dag 10... og el kom på dag 21... så det er bare å smøre seg med tålmodighet... Lykke til! :)

Skrevet

Takk!!!:)Snufs...

Får jo et lite håp av svaret ditt.

Tok test ikveld som var negativ,som vanlig...

Men skal holde ut noen dager til:)

Begynte å teste på dag 10 jeg også.Er dag 21 nå ikveld..

Skrevet

Ta deg en tur til gyn og få scannet da vel, se om det er egg på gang..Da får du ihvert fall et svar. Kan jo bli gal av å teste negativt dag etter dag etter dag...

Skrevet

Hei Gitte.

Jeg er også født i 1974,men er 34 jeg da,he he:)

Blir snart gal ja,sant det.....

Men skal ta hormonprøver når jeg får mens.Mer venting...

Får ringe gyn imorgen...

Skrevet

Styrte på slik som deg forrige periode, testet og testet uten resultat ( brukte ikke hormoner da). Gikk så til gyn på 17.dagen og da var ingen egg store nok, så ingen eggløsning den måneden. Har nå fått pergo og eggløsningssprøyte til neste syklus - som ALDRI kommer. Venter på tr som ikke kommer, er nå 4 dgr på overtid.

Masse venting dette her....

Lykke til videre :)

Skrevet

Hei! Jeg gikk på 4 pergokurer, og EL kom aldri før rundt dag 22-23 faktisk.

Skrevet

Hei Gitte:))

Jeg bare lurte på hvilken dag du skal ta ELsprøyta på når du går på Pergo?

Skal du sette den selv eller skal du til gyn?

Blir du fulgt opp av gyn den perioden du skal gjøre dette?

Jeg har både Pergo og ELsprøyte liggende som jeg ikke har brukt, så jeg var litt nyskjerrig på deg:))

Skrevet

Hei Optimist..

Jeg hører nå egentlig ikke til under dette forumet- da jeg er singel og skal til Danmark for hjelp . Men samme fremgangsmåte - nesten ......hi-hi

Men til ditt spørsmål, jeg blir fulgt opp av gyn. Fått mensen idag faktisk, og tar da pergo 5 - 9. syklusdag. Har ikke erfaring med pergo fra før, men har hatt problemer med å finne el. Tar så ultralyd av eggstokker ca dag 11-12 -da ser gynekolog størrelse på egg og utifra det bestemmer han da passende tid før eggløsningssprøyten, sprøyten må jo settes nå eggene er store nok. Er jo praktisk for meg som må reise avgårde å vite tidspunkt litt på forhånd......Men ellers kan du vel egentlig likeså godt bruke EL-tester. Jeg setter sprøyten selv - det kan alle klare.

Ønsker deg masse lykke til videre

Klem

Skrevet

Hei Gitte:))

Takk for koselig svar:)

Visste ikke at du skulle til Danmark jeg,he-he:))Da lønner det seg å vite litt før man drar ja..

Jeg var også i Danmark,på Ciconia i Århus og hadde ICSI forsøk..

Hvor i Danmark skal du da?

PS:Ja ELsprøyten har jeg satt 2 ganger selv, så det er ikke noe problem:))

Har faktisk ikke tenkt på at jeg kan sette sprøyten etter ELtester..hmm..

Masse lykke til du også:))

Klem tilbake

Skrevet

Jeg fikk el dag 18, som er 2 dager sener enn vanlig. Hadde psitive el tester i 8 dager!!! Sykt

Skrevet

Første pergokur (enkel) EL på dag 16

Andre pergokur (enkel) Positiv EL test på dag 13, men hadde ingen EL

Tredje pergokur (dobbel) EL dag 17

Fjerde pergokur (dobbel) Er på dag 16 (fredag) og ingen pos test enda..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...