Gå til innhold

DBS-vogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen erfaringer med dem? good or bad.....

Vet de ikke er gamle på markedet, derfor er det lite tester o.l. å finne - men KANSKJE noen her inne vet noe?

..ingen respons i andre forum... :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde bestemt oss for å kjøpe den, eneste som gjorde att vi ikke kjøpte den var att vi fikk tak i en vogn for nesten ingenting på konkursalg. Ellers hadde det blitt den, jeg synes vogna ser flott å bra kvalitet på, vi tittet på den i sverige billigere der enn her. Mine venner som har den er superførnøyd.

Skrevet

Takk!

Jeg hadde egentlig bestemt meg for en annen vogn...men falt for den da vi var i sverige i går... Men jeg kunne liksom ikke huske at noen noen gang hadde kommentert den her inne - så jeg ville sjekke om det var noe "ikke profitt-basert"-info å hente :-)

Skrevet

Vi har dbs vognen, vi er veldig godt førnøyd med den. Den er kjempegod å kjøre i all slags terreng, Har ikke prøvd bagdelen enda, men sportsvogn delen er veldig romslig og fin. Eneste som irriterer meg med vogna er kurven under, den er helt talentløs og man kan ikke ha noe særlig vekt der for da faller den ned på bremsen. Ellers vil jeg bare anbefale den på det varmeste.

Vet ikke hvor i landet dere er bosatt, eller hvor mye vogna kostet i Sverige. Men på Kremmeren på Raufoss koster vogna 4000 kr, så hvis dere tilfeldigvis bor i nærheten eller kjenner noen som gjør så vet dere det :)

Skrevet

Jeg har aldri rukket å bruke min vogn, men jeg kjøpte min på babyshop for 7 uker siden, til 4000 kr, da hadde vi akkurat vært i sverige, og sett den der, men vi var litt usikre, så kjøpte den ikke der, men den kostet 4000 kr der og... Babyshop skulle slutte å ha den vognen, derfor det ble så spontant kjøp hehe;)

Men vognen er jo kjempe fin og ser skikkelig god ut;)

Skrevet

Kurven kommenterte jeg faktisk i butikken, den så litt simpel ut...

Men ellers så vogna helt super ut.

Den kostet littunder 4000 svenske, men med god kurs om dagen (84 kr) er det jo enda 750 å spare hvis man også skal ha med stelleveske og regntrekk.

Vi får se hva det blir til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...