Gå til innhold

Ugyldig test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok test i går (CB) 2 dager etter ikm. Umiddelbart etterpå kom en klar, bred vannrett strek (ikke gravid) til syne i resultatvinduet. Men det kom aldri noen strek i "kontrollvinduet". Jeg har aldri opplevd dette før.

I pakningsvedlegget står det at dette kan skje hvis det kommer for lite/mye urin på (jeg et at det ikke var for lite, sticksen var knall rosa slik den skal være) Syns bare det virker helt merkelig at den ikke skal virke fordi det kommer for mye urin på sticksen!

Nå føler jeg liksom at jeg "er sikkert ikke gravid" ettersom den klare negative streken kom med en gang, selv om testen ikke virket. Teit, eller hva? Noen som har opplevd noe lignende? Lurer spesielt på om noen har opplevd ugyldig test, også når de faktisk har vært gravide.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

trist å høre at du dessverre fikk en test som var ødlagt mest sannsynlig :-( Tror man bør si fra til apoteket og gi dem nummeret som står på pakken, for det kan være et helt parti med tester fra levrandøren som ikke funker :-( Eller du var svært uheldig og fikk den eneste :-(

SÅ lenge mensen ikke kommer er det håp :-) Handle deg en ny test og bruk morgenurin så ska du se det blir noe annet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...