Hønemor30 Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Hva skal dere gjøre i dag? Flere som har dårlig vær?
orkide75 Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Her på Helgeland har vi strålende sol, så i tradisjonen tro blir det tur på langfredags-fjæra:)
Tingeling med 2 troll Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Her i Drammen er det grusomt vær. Jeg hater snø!! Vi skal være inne i dag. Skal grille/steke pølsen i panna..
Miss Dynamite Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 snør som pokker i tønsberg og. Jeg med sommer dekk så blir å holde meg inne.. Sitter nå og konsentrer meg om å ikke spy så!
simba>>>3gutter Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 Her snør det, nå har vi vært ute en tur, guttungen maste fra han sto opp kl 7 om å gå ut. Prøvd ski og akebrett. Jeg har bakt brød og rundstykker, så må skal vi snart legen en god lunsj også skal vi bare slappe av med tv, pc, leking og strikking resten av dagen. Kanskje en tur til naboen så guttunge får lekt litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå