togutter-08og10 Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Mannen min har så lyst på Audi når babyen kommer, men vi har ikke råd til A6 og det må evt bli en A4 (vil ha ganske ny modell da vi kun kjøper bil hvert jubelå he he) Jeg lurer på om dere som har A4 syns den er stor nok som familiebil. Har hørt at det blir trangt når ungen skal sitte bak frem? Da tenker jeg også på etter at de har vokst ut av det llle setet. Bagasjeplass, god nok plass til en vogn? Har kjøpt en teutoniavogn.. Takknemlig for svar.
Miss Dynamite Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 kan forsåvidt svare siden vi har hatt både a4 og a6 og div andre..! Vet ikke helt om du prater om stasjonsvogn eller ikke, men selve baksete plassen går helt fint med unger baki osv... klart, a6 er større, men a4 fungerer helt fint! hvis du ikke mener stw, er vel a4 som mange andre biler med tanke på bagasjoerommet, men audi er ganske romslig, så det burde gå helt fint. anbefaler at hvis dere ska prøvekjøre osv, sett vogna baki og se biler og meg, vært borti de fleste.. hihi
togutter-08og10 Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2008 Jeg mener selvfølgelig stasjonsvogn. Var bare svogeren min som mente at den var liten. Han har hatt 5 forskjellige stasjonsvogner de siste årene og mente A4 var liten, de har to små barn..
Miss Dynamite Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 jeg syns ikke den er liten... absolutt ikke. den har plass til det du trenger a6 er som sagt litt større, men det er ikke mye! Har nå passat stw jeg da, og den er ganske lik a4 med tanke på str. Og syns den har nok plass
mille2 Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 A4 går helt fint hvis du har to barn. Vi venter nå nr 3, og måtte selge og kjøpe ny bil fordi det ble for trangt i baksetet til 2 barnestoler og ei barnerumpe. Men ellers var vi storfornøyd med vår A4, og hadde nok ikkje solgt den hadde ikke nr 3 vært på tur;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå