Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 hei, ser mange lurer på om modningsakupunktur funker. det funket veldig bra for meg. gikk 4 ganger hos akupunktør på bærums verk. betalte 400 p gang, men verdt pengene for hadde fødsel med meget effektive rier. her er min fødselshistorie: vesla kom til verden 10. mars, 13 dager før termin. 3420 0g 49 cm, helt perfekt! hadde en såkalt drømmefødsel (selv om jeg synes det var skrekkelig vondt) - vannet gikk natt til 9. - var inne til kontroll, men riene var ikke kraftige nok enda. fikk beskjed om å vente til riene tok seg opp. natt til 10. dvs 2 tiden gikk resten av vannet, og riene tok av for fullt. kom til sykehuset kvart på 4 med 5 cm åpning. 2 timer senere var dattera mi født. gikk fort og glad for jeg ikke tok epidural tross smerter... pressriene var kun på 12 minutt. en flott opplevelse, men vil vente litt til neste fødsel...:-) koser oss hjemme med verdens skjønneste datter
Ejlis Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Heldigris! Gratulerer med jenten Har vert på modningsakupunktur noen ganger nå og har ikke skjedd noe enda! 3dager til termin... Men kan jo være fødselen blir mye bedre da!
Nostalgi Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Gratulerer så mye med jenta:) kan jeg få num til modningsakupunktøren du brukte? please:) bor like ved bærum og er klar for å føde:)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 her er nr. håper det funker for deg også Akupunkturklinikken på Bærum Verk Helsetunet + 47 47 41 68 51
Nostalgi Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 Tusen takk! skal ringe å få time rett etter påska:)
Nostalgi Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 p.s i hvilken uke begynte du å ta timer? tok du mange timer og hvor ofte?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #7 Skrevet 21. mars 2008 begynte ganske tidlig, tror første time var uke 34, så hadde jeg en time i hhvis uke 35, 37 og 38. fødte uke 38 + 2 lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #8 Skrevet 21. mars 2008 Fant dette stedet da jeg googlet litt. For dere i Vestfold: http://www.jordmornåla.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå