Gå til innhold

Svart blod

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter. Jeg er gravid i 7 uke, så jeg hører ikke til her, men lurer på om noen av dere kanskje vet... har de siste 4 dagene har det kommet litt svart blod. Det er ikke mye det er snakk om, kanskje bare en teskje for dag. Noen som har opplevd dette?

Takknemlig for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når blodet er svart så høres det ut som det er gammelt blod.

det er ganske vanlig med småblødninger i svangerskapet, men jeg ville likevel sjekket det med lege om jeg var deg:) mye tryggere å være sikker liksom:)

Skrevet

heisan:-) svart blod er nok gammelt blod, men alikevel blod. fortsetter dette ville jeg kotakte legen din..Men når det er sagt blødde jeg friskt og svart om hverandre hele uke 6-7 ( myyyyye) og igjen litt i uke 11..er nå siste dag i uke 13 og ser ut til at alt er fint,--fikk beskjed om at den kan ha vært et blodkar eller tynne slimhinner som gjorde at jeg blødde. Mest sannsynligvis er dette rester av tidlig blødning,-men kan desverre være en start på en sa., noe som jeg ikke håper:-) eller tror, mister du i uke 7 ville du nok blødd mye og friskt blod med smerter..men vet hvordan en kan gå og bekymre seg så ta kontakt med legen din eller legevakten om dette fortsetter:-) lykke til.-)klem..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...