Gå til innhold

Svart blod

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter. Jeg er gravid i 7 uke, men har de siste 4 dagene har det kommet litt svart blod. Det er ikke mye det er snakk om, kanskje bare en teskje for dag. Noen som har opplevd dette?

Hvorfor gjør jeg dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Når du sier SVART så mener du ikke mørkt blod, men kollesvart??

Har aldri hørt om det, så det bør du virkelig ringe legen for å høre med dem!!!

Visst det er mørkt blod kan det godt være gammelt blod fra f.eks at du har hatt sex slik at et blodkar er sprukket!

Lykke til så mye!!!

Skrevet

heisan:-) svart blod er nok gammelt blod, men alikevel blod. fortsetter dette ville jeg kotakte legen din..Men når det er sagt blødde jeg friskt og svart om hverandre hele uke 6-7 ( myyyyye) og igjen litt i uke 11..er nå siste dag i uke 13 og ser ut til at alt er fint,--fikk beskjed om at den kan ha vært et blodkar eller tynne slimhinner som gjorde at jeg blødde. Mest sannsynligvis er dette rester av tidlig blødning,-men kan desverre være en start på en sa., noe som jeg ikke håper:-) eller tror, mister du i uke 7 ville du nok blødd mye og friskt blod med smerter..men vet hvordan en kan gå og bekymre seg så ta kontakt med legen din eller legevakten om dette fortsetter:-) lykke til.-)klem.. ( samme svar inne på 2 trim:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...