2 Gullunger Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Kjempe kvalm, og litt "mensen vondt" de siste 2 dagene. Er i uke 35. Flere som er kvalme på denne tiden... er det "normalt" eller bør jeg gå til legen en tur å få sjekket noe? Jeg kjenner spark fra mini, så jeg håper og tror at han har det fint inni magen... men er litt bekymret siden jeg er så utrolig kvalm...må helst sitte helt i ro, eller så bølger kvalmen over meg.
Ned 20,4kg.. Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Sånn har jeg hatt det de 2 siste ukene.. Er 34+2 idag.. Det er veldig slitsomt. Tror ikke det er farlig.. på noen kommer jo kvalmen igjen på slutten.. (i mitt tilfelle for første gang i svangerskapet)
Nostalgi Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Hei, har blitt kvalm selv.. går inn i uke 38 nå. våknet i natt og trodde jeg skulle få omgangsyke men er liksom bare kvalm. kvalm nå å. kjedelig. men tror ikke det har noe å si...
Isla verde Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Jeg er også kvalm, var kvalm i ca en uke i uke 38/39 og våknet av kvalme igjen i natt, to dager på overtid. Sa det til legen på forrige kontroll, men hun sa ikke noe på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå