Gå til innhold

hva skal dere gjøre i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres planer for i dag?

Vi skal bake, gå tur i skogen og grille og slappe av resten av dagen med god mat....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fått beskjed fra føden om å ta det rolig, så blir vel sofaen da :P

Skrevet

Ut og teste snøen, så skal gubben på jobb og da skal jeg og tøta til oldeforeldrene hennes. Gruuuuer meg... (de stapper henne full med godterier og sånt og skjønner IKKE hvorfor hun ikke er sulten!??!)

Skrevet

I dag skal vi til venner, og så kan pappaer og barn leke, mens vi damene får tid til å skravle litt. :-)

Dessuten: Vi er lovt middag - enda en dag jeg slipper å lage middag! :-D

Skrevet

alltid deilig når man slipper å lage middag. Har nå på mårran satt min sønn i å rydde opp i filmene sine, de lå ut over alt. Er ikke det beste været. lurer på om kanskje grillingen blir utsatt til i morgen eller søndag. Blåser, snør og er minus grader. vi får se.

Skrevet

aner ikke, lyst til å finne på noe

kanskje det blir badeland eller lekeland

Skrevet

Vi får besøk av mine foreldre, det blir koselig:) eldstejenta vår har overnatta hos svigers for første gang i natt, skal hente henne om et par timer:) Ha en fin langfredag!!

Skrevet

Vi skal på middag hos mamma og pappa idag, når knerten har våknet =)

Skrevet

grave oss ut av huset, lete etter bilen under 30 cm snø. kjøre gutta mine til besteforeldrene/foreldre. og nyte en hel kveld og natt alene!!!!!!!

Skrevet

idag skal vi ut å måke.. masse snø! så skal jeg bake marsipankake og sjokolade kake.. vaske huset.. bursdag for lillemann i morgen, så egentlig fult kjør i dag.. må bare våkne litt først;)

Skrevet

Lille og jeg har nettopp vært ute å lekt i snøen som har kommet i natt =) Nå slapper vi av med varm kakao og kvikk lunsj - er jo påske! Han ser på film mens jeg tenkte å leite fram bilder på datan som jeg kan forstørre å ha på veggane, er litt tomt her gitt... Mini og gubben sover, jeg sov lenge i dag til mårran. Kanskje vi skal bake i dag vi og?! =)

Skrevet

Vi har hatt overnattingsbesøk av fetteren til datteren vår, så vi skal ha mammaen på pizzabesøk senere!

Skrevet

tørke oppkast etter lille gull,og vente på å bli syk selv :-(

Skrevet

hær holder jeg på med litt husarbeid:/ vasker klær osv.vet d ikke skal gjøres i dag men me 2 små som griser så må mann. skal tørke over gulva,støvsuga og legge på nytt på senga. skal oxo ut å gå tur jeg og gutta. skal opp til min mor og far en liten tur for hun har perm i dag:) ellers blir d vell middagslaging i kveldingen og litt påskekos:):)

Skrevet

Mamma og hennes mann kommer i dag, så jeg har vasket huset. Nå leker barna opp og mannen er en tur på jobb.

I kveld skal vi spise kongereker og drikke øl.

Skrevet

I dag skal vi besøke oldemoren til snuppa, så skal vi bare sløve hjemme på kvelden og banne over at vi kjøpte altfor lite påskegodt på Onsdag, det er jo tomt allerede!

Hm, bensinstasjonene er vel åpne i dag kanskje?

Skrevet

Vi har vært ute og basa i snøen :o) Og nå koser vi oss inne.

Skrevet

Fikk beskjed i dag om at svigermor og mann kommer, så da må gjesterommet og badet oppe tas grundig. De hadde sagt at de ikke kom, så jeg dreit i hele øvre etg til påske=(

Så må jeg vel bake en kakeogså ja.

Holder på med middagen nå, og om det blir tid etter alt som står på listen skal vi gå oss en lang tur! Men høyst sannsynlig ender det med at tanten deres henter dem eller noe, så de får luftet seg=/

Skrevet

Vi skal til foreldrene mine og spise pinnekjøtt :P

Skrevet

Her er gubben nå på jobb til 16 tida..så får vi besøk i 16-17 tida..

Så må bake litt tenkte jeg til besøket kommer...og har støvsugd og vasket litt her...ikke så lett med 4 stk barn hjemme alene men...alt går!!

Ellers har ungene vært ute en tur i dag..de 3 eldste...og nå spilles det tv-spill..:)

Ha en flott påske...

Skrevet

Nå koser vi oss inne, har vært ute i snøen. Lammesteken er i ovnen - så vi skal kose oss senere. Har besøk av svigers.

Skrevet

nå har jeg gjort rent nesten hele huset,bare badet igjen.

nå sover minsta ,og eldstemor og pappan leker og bråker no helt forferdelig:o) (vet ikke hvem som har det mest moro)

i kveld skal vi til svigermor på middag,koslig:o)

Skrevet

Vi har lekt og aket i snøen. Snart lage god middag og kose oss med kake i kveld!!! GOD PÅSKE!

Skrevet

ble ikke noe skogstur på oss, men vi har baket muffins, og mini har vært ute i snøen å leket. De andre barna rundt her er borte nå, så han er litt ensom stakkar. kom akkurat inn igjen... Han koser seg med muffins nå og ligger på sofane sammens med mann min å ser simpsons.

Jeg har ryddet kjøkkene og gangen, skal snart ta badet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...