Makkapakka Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Sitter å ser på Oprah nå. "Oprahs favoritt ting". En ting som slår meg, samme hva publikum får i gave så går de helt av skaftet..... Om det så er muffins, bakeboller eller kjøleskap. Publikum er sikkert skikkelig "white trash" (er jo i sørstatene) som aldri har råd til å kjøpe seg noe - derfor blir de så glade.....
☆Anonymia☆ Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 haha det er nok bare gleden..hadde jeg sittet på oprah å fått masse ting så hadde jeg også vert hysterisk,uansett hva!!
Makkapakka Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2008 Ja, alt som er gratis er jo gøy å få. Selv står jeg jo i kø på matbutikken når det er gratisprøver...
☆Anonymia☆ Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 hahaha jaa =) husker før,da de hadde gratis sånn kaffeskje når du kjøpte kaffe...vet ikke om de har det enda..men jeg fikk vertfall med meg en sånn skje =D ps: jeg drikker ikke kaffe... haha =)
☆Anonymia☆ Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 FRYSNINGER PÅ HELE KRPPEN ,SNUFS!! han synger såååååå nydelig
Makkapakka Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. mars 2008 Josh Groban er bare så flink..... En skikkelig gave hadde jo vært å få med han hjem for en natt eller to
Tommage♀♂ Skrevet 21. mars 2008 #9 Skrevet 21. mars 2008 Det er nok obligatorisk med jubel, hehe;) Ser dere ikke skiltet som blinker BE EXTREAMLY HAPPY! ? Neida=) Men husker dere at alle i publikum fikk seg en bil en gang? Wow! DA hadde jeg jublet da!
☆Anonymia☆ Skrevet 21. mars 2008 #10 Skrevet 21. mars 2008 seriøst ??? EN BIL???? å herregud...mer misiunnelig...
Økologisk_knekkebrød Skrevet 21. mars 2008 #11 Skrevet 21. mars 2008 Da er jeg nok white ttrash jeg også, for jeg satt og tenkte at jeg gjerne skulle vært publikum hos Oprah, helst i en slik spesialepisode!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå