♥sebastian3003♥ Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Hva skjedde i går?? skal se det i dag, men er nysgjerrig.. Er det bare meg her inne som vil at ting skal gå jens august sin vei?? Jeg misliker sterkt eva, og ennå mindre vilde etter hennes stunt mot liv..
☆Anonymia☆ Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 hav som skjedde...hmm.eva lurte jens august med den videoen og han fant det ut...det jeg husker..:Phehhe
♥sebastian3003♥ Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2008 jammen han hadde jo sex med vilde..må han betale vilde for å ikke si noe nå da???
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Det som skjede i går er at eva viste jens august sin film som var helt lik, han ble litt sur og hun sa at om noen dager så ville hun klare å bevise at han hadde sex. Jens august begynte å true vilde med å ikke si noe og om den skyggen hun hadde sett var innbilning eller ikke. vilde ble redd og liv ble beskymret. Svein får regningen fra julebordet og blir litt irritert på det... Svein kjefter også på nevøen sin for at han ikke kom hjem fra julebordet. grovt fortalt. Du kan se det i dag kl 1800 på tv2 eller på sumo tv på tv2.no men da koster det penger
♥sebastian3003♥ Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2008 kjefter på nevøen sin??? pelle tenker du?? fetteren
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 var det han het. husket ikke navne se... pelle og bellinda hadde tatt inn på et hotel rom se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå