Gå til innhold

Brunlig utflod - uke 14 - HJELP!


Anbefalte innlegg

Skrevet

I morges var det inntørket brun utfold / blod - (litt) i trusen + at når jeg tørket meg kom det helt brun utfold på papiret.

Hva gjør jeg nå ? Vet at det er vanlig , men jeg orker ikke tanken på å gå hele helgen og tenke "tenk hvis" ...jeg som skal jobbe også...huff.

Gjør de noe på legevakten tror dere? kan man høre hjertelyd nå.

Var på ultralyd forrige torsdag, da var alt bra .

Er bekymret ....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter...

Skrevet

Hei. Hadde akkurat det samme ca samme tid. Var engstelig jeg også..

Var bare bittelitt og varte 2-3 dager. Snakket med legen men det var visst ingen grunn til uro så lenge det gikk over. Har hatt endel "vanlig" utflod og det er visst normalt. Var på ultra senere og alt var bra. :-)

Tror kanskje dette er helt normalt men ville snakket med legen dersom det fortsetter å være misfarget.

 

Lykke til og prøv å ikke tenke så fælt på det. :-)

 

 

Skrevet

Tusen takk for beroligende svar !

Det har ikke kommet noe mer til nå , så det er vel bra da .

Har endel hvit utfold til vanlig .

Jeg tror kanskje det kan komme av at ...ehhmm sex i går .

Har jo hørt at slimhinnene tåler lite .

Men jeg skal ringe legen til uken hvis det fortsetter .

Så må man prøve å ikke tenke det værste !! takk igjen :)

Skrevet

jeg opplevde det samme, også dette dagen etter sex. Så, gikk det over etter noen timer, og var tilbake til vanlig utflod! Vil på bakgrunn av egne erfaringer tro at det er sexen og de ømfintlige slimhinnene som er årsaken. Det var det iallefall i mitt tilfelle.. Skal ikke si hva du skal og ikke skal gjøre, bare utveksler erfaringer...

lykke til

Skrevet

Jeg ringte legevakten tidligere og snakket med ei kjempe forståelsesfull sykepleier.

Hun sa at jeg bare kunne slappe av fordi det mest sannsynlig kommer av en liten blødning p.g.a skjøre slimhinner. ( ofte etter samleie) .

Jeg skulle ringe opp igjen dersom det begynte å komme friskt blod .

I løpet av dagen i dag har det bare kommet bittelitt lysebrun utflod . ( ingenting i kveld)

Så jeg får prøve å roe meg ned og tenke positivt !

Takk for svar :) God påske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...