jippiii Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 håper på å være en av de heldige der, for ammingen har ikke hjulpet meg med noen kilo i det hele tatt.......tror det er hormoner jeg, for går mye tur, trener litt og spiser ikke særlig usunt!så nå håper jeg at det vertfall kommer noe positivt ut av å ikke amme lengre!jeg hadde i tillegg alvorlig svangerskapsforgiftning, hørt at man det da tar lengre tid før kiloene går av!
Babykilo Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Jeg er en av de som gikk litt opp i ammeperioden. Da jeg slutta klarte jeg å gå ned, men det er jo ikke sikkert at det var ammingen som gjorde det. Kan også være at det ble lettere å dra av sted for å trene etc. Var ikke så bundet. Men jeg tror kroppen min tviholdt på alt av kalorier mens jeg amma. Jeg har veldig treg forbrenning til vanlig også da. Blir aldri noen sylfide, dessverre.
jippiii Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2008 hehe, sylfide blir nok aldri jeg heller, men det er ikke noe mål:-) men noen kilo lettere hadde ikke skadet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå