Gå til innhold

Har vondt...

hormonia&alienimagen <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde stikkinger og menssmerter i går fra ti tiden,fra elve til halv to kom de med to minutter mellomrom,hadde også veldig vondt i ryggen.

Fikk sove i natt,og har egentlig sovet som en stein...Men har gått mye på do,og jeg har fortsatt vondt i ryggen i dag pluss hofta føles som at den detter fra hverandre.(litt som BL,men er ikke det)Hodet har festet seg og jeg er i uke 34+0 imårra...

Hva/når er det sånn at man skal ringe,for sist(som og var første) jeg var på sykehuset så sa JM der at jeg ikke kom til å være i tvil hvis det var begynt noe.Men jeg synes ikke det gjør "vondt" nok....

Er forresten også vanvittig kvalm i dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ringt jeg, bare for å få det sjekka:-) Du kan jo i hvert fall ringe og forklare hva du kjenner, så vil du få vite om du trenger å komme eller om du bør vente litt.

Skrevet

Tenkte på det,men de er så forbanna sure der nede...

Og jeg vet det ikke er kynnere for det har jeg hatt mye av,men synes det blir for dumt med masse bomturer til føden...

Skrevet

Skjønner hva du mener... I forrige uke (torsdag tror jeg) fikk jeg skikkelig magesmerter helt øverst i magen, som kom i skikkelige tak hele kvelden. Ble etterhvert ganske løs i magen, men magesmertene fortsatte, så jeg ringte både legevakt og føden. Fikk lov å komme til føden for å sjekke hvis jeg ville, men valgte å se det an.

Hadde skikkelige knip i magen hele natta og dagen etter, så ringte legekontoret. Ble møtt av ei skikkelig surkjerring som virket totalt uinteressert i å høre på meg. Jeg forklarte henne at det ikke var kynnere eller rier, men skikkelig vondt øverst i magen, og spurte om det evt. kunne være en UVI eller noe. Hun hørtes ut som hun gjorde narr av meg, og sa hun var ganske sikker på at det bare var kynnere og var helt naturlig, forbanna drittkjerring....

Var nok bare diare og skikkelig mageknip, men hun burde latt meg komme og få det sjekka uansett, for jeg holdt på å besvime av smerter den torsdagskvelden...

Stol på deg selv! Har du skikkelig ubehag bør du jo få noen til å sjekke hva det kommer av uansett:-)

Skrevet

Var ikke så ille iløpet av dagen,jeg hadde vondt i ryggen og menssmerter men ikke mer en det.Men ringte føden klokka tre i natt da jeg fikk skikkelig vondt "der nede" hele hofta kjentes ut som at den kom til å sprenge og jeg hadde vondt og var drit kvalm...

Da fikk jeg time klokka halv ni...Nå har jeg VONDT...Såpass at jeg faktisk lurer på om det er noe på gang her...men hodet er jo festet og vannet har ikke gått så tenker det kanskje er UVI eller noe sånt...

Vi får se...

Hmmm har J**** vondt i mellomgulvet og...

Sovet kjempe tungt da,trur jeg ikke har sovet så godt siden jeg ble gravid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...