Gå til innhold

SNØ?!?!?!??!??!?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er greit med snø, det er hyggelig med litt snø.

Ut og leke med akebrett på snø... *gledet seg veldig*

Men det har jo snødd så mye at jeg kan jo ikke ta med ungen ut! Hun kommer til å drukne! Vitsen med det a?!

Snør det like mye alle andre steder eller?

(kommet ca 50 cm siden i går, og det ser ikke ut til å stoppe med det første)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her snør det også, laver ned. ÆSJ! Var jo vår nå, sol og fint og greier. Hva pokker gjør den dumme snøen nå???

Skrevet

oi =O

her er det ca 3 mm med snø...akkurat nok til å dekke bakken..og for lite til å ake..

*sette seg ut på bakken å venter på mer snø*

Skrevet

Vi skal visst ut på tur i snøværet nå... hmmm. Bare snødd 30 cm her da...

Skrevet

Laver ned gjør den:( Skikkelig LAVER ned!

Drittsnøen...

Skrevet

'her var all snøen borte... Til i går kveld, nå er det jo snøstorm her. Kommet mellom 20 og 30 cm med snø.... Gjett hvem som ble ringt etter i natt for å brøyte..... Men så lenge vi ikke har noen barnevakt, og han mest sannsynlig må brøyte alt alene blir det ikke snakk om... (Ikke for å være vrang, men det er fortsatt noe drit med en krabbe/gående guttunge som er over alt.. Og jeg skal hoppe etter han på krykker...)

Skrevet

Trassetrollet; høres da ut som god trim det;)

*flire*

Skjønner den ass, men han må gjerne komme hit og ta en tørn, 7 mnd gravid, aleine med unge og ut og kjøre snøfreser frister lite liksom...

Tar ca 3 min med traktor med freser! *smiskesmiske*

Skrevet

Kan sende han over jeg... Bare fortell meg hvor du bor... Om det ikke er alt for langt unna da :D hihi.. Det er innmari god trim ja.. Lille apekatten til mamman sin, hihi. Høyt og lavt hele tiden :D

Skrevet

Her ligger snøen,men den er innmari våt,så det blir sikkert slaps og dritt utover dagen.Kan godt ha snø jeg altså,men da får det jammen komme såpass at det blir litt moro for unga ute.Så får den ligge i 2-3 uker ivertfall.SÅ kan den godt bli borte igjen.

Skrevet

Drammen!

(er det for langt?! Pliiis, ikke for langt?!?! For traktormannen min er nemlig på fjellet... Dummingen)

Skrevet

Haha, 2 timer med traktor... *ser for seg trassemannen på tur med traktoren*

Skrevet

Her er det -6 grader:( Så den er dunlett...

(fordel når man skal måke dog)

Men på den annen side, typisk at det blir kaldt igjen deagen etter jeg skrur ned varmen, så jeg våkner med frosne tær...

Skrevet

Hehehe.. Han er ganske søt der han sitter med 3 dagers skjegg og møkkete arbeidsbukse! :P

Skrevet

Forbanna møkkasnø! Vi skulle på hytta i dag, men ikke søren om jeg kjører til Blefjell i det drittværet her *furte*

Blir kanskje kalkun hos svigers i stedet da, litt kortere :P

Skrevet

Ja fordømte møkka snø.... Trodde det var vår jeg nå:(

Og jeg som hadde tenkt til å begynne å ordne innhegning til hesten min som kommer hjem (JUHU:) ) snart og....

Skrevet

her er det også mengder med snø. og vi som skulle grille ute i dag og alting... hehe.. blir akebrett i stedet... hihi

Skrevet

Vi skulle grille i morra, i stedet for lammelår (som jeg kan styre min begeistring for)

Men nå får jeg jo ikke ut grillen for all snøen:(

Skrevet

LAMMELÅR ER DIGG!!!

men det er grilling også. hihi.. kan lage bål i snøen :-)

Skrevet

Naboen (dum som han er:p) hadde tatt frem grillen allerede, så da slipper jeg og det blir grillings uansett. (skal spise med dem i år)

Dvs, jeg slipper også å vaske grillen etterpå, sååååå leit:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...