Gå til innhold

Beste film dere har sett i det siste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så "Waitress" her om dagen - det var en koselig film. Syns også "Zodiak" var veldig bra...selv om det ikke akkurat er en ny film...men jeg så den for noen uker siden;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lange flate ballær 2 på kino! Jeg syns den var hysterisk morsom :D

Men favorittfilmen min er "The Rock"! Har vært det siden jeg så den første gangen, og ingen slår den :D

Skrevet

Så de to første filmene om Varg Veum i går, "Bitre blomster" og Tornerose". De var bra, gleder meg til å se resten.

Skal se "PS: I love you" i morgen, gleder meg veldig til den, har lest boka så jeg har sky høye forventninger!!! Boka var fantastisk!!

Ellers har jeg sett lite bra filmer i det siste. Så " Lions for lambs" den var ganske bra, men mye prating.

Skrevet

har ikke sett noen nye filmer i det siste..

Skrevet

gone baby gone er god film.. kan være litt treg inni mellom, men tema og emne er ganske så bra.. får deg til å tenke..

Skrevet

Siste jeg så var Superbad, ikke så hysterisk morsom de skal ha det til, men jeg lo et par ganger...

Skrevet

Dirty dancing,

Die hard filmene (spesielt 3 og 4)

Den grønne milen

Blood diamond

Sniper

alpha dog

zodiac

Skrevet

Beste filmene jeg har sett i det siste er Crash og Mystic River. Så Chuck and Larry for et par dager siden, den var morsom :)

Skrevet

Jeg synes at "Perfect Stranger" men Bruce Willis og Halle Berry var kjempegod! Den er akkurat kommet ut, og jeg så den sist helg.

Skrevet

Å, ja - så Alpha Dog for noen uker siden - veldig bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...