Gå til innhold

Kine!

selfangerkjerringa

Anbefalte innlegg

Skrevet

haha ja det var jo det jeg saaa joooo...;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gullemor bor ikke sååååååå langt unna meg heller hehe

Skrevet

*glede seg til sommeren*

Skrevet

har dessverre ikke råd til å reise noe før det, tillab :( Men betaler du billetten så har jeg flyplass rett i nabolaget her (i Indre Langtvekkistan), det er 30min kjøring - og etter en flytur på 70min (i et 18-seters propellfly) så er jeg på Gardermoen :)

Skrevet

jaaa! gleder oss! :D

Skrevet

jeg gleder meg også til sommeren =)

JIPPI =)

Skrevet

er forøvrig alt for lenge siden vi har hygget oss sammen nå, gullemor ;)

Skrevet

jeg har aldri hatt en så lang tråd før...=D

Skrevet

Var ikke meningen å kuppe den, men det ble jo en hyggelig tråd, dette! :o)

Skrevet

hihi... vi hygger oss jo alle sammen nå :) laaaange, fine, koselige hyggetråden!

Skrevet

Hehe, kanskje ikke så fristende heller med all snøen jeg akkurat har klaga over:p

Men til sommeren blir bra, da kan jeg jo faktisk ta med unger og alt så kan vi sette oss o Fjordparken og kose oss!

Skrevet

kupp i vei,jeg er irritert over at jeg ikke er på oprah og at de som er der faktisk får KJØLESKAP!!

Skrevet

Nå må jeg stikke, skal hente HYGGElig besøk på stasjonen. :o) Dere får hygge dere videre, jenter! Stor klem.

Skrevet

Jeg har klenge/klatre/kosetroll så jeg sliter litt med å henge med:p Hehe...

Skrevet

HAha, lurte ungen jeg:p

Sendte henne opp for å vekke pappaen, så får jeg fred:p (hun hun krøket seg sammen og listet seg på tærne, dønn søtt!)

Skrevet

klengetrollet mitt er i kosemodus idag :) Herlig med kosetroll når hun vanligvis ikke har ro i rævva til å sitte lenger enn 1min i gangen på fanget... så jeg nyter det :) Heldigvis er jeg en jævel på tastaturet så jeg skriver greit selv MED kosetroll.

Skrevet

Jeg har leke-/gå-troll. Han går rundt i stua med å dytte et eller annet, eller leker med lekene sine. Ringte akku legevakta, men legen måtte ut på nytt hjemmebesøk... Så de skulle ringe opp når legen var tilbake. Blir vel midt i sovinga hans regner jeg med, det er jo typisk. Men det får bare være.

Det er altfor lenge siden JEG så gullemor også.

Skrevet

legevakta?

Skrevet

*klemme og kose på de søte damene*

Skrevet

ah. har lest. Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...