KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Har så vondt i underlivet, stikker og presser:( Husker jeg hadde slik med førstemann også, men da var jeg rundt termin og nå er jeg bare 22 uker på veg :s Er dette vanlig? Eller burde jeg ringe føden?! Er skikkelig vondt å gå =(
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2008 Ringte nå og fikk beskjed om å ta det helt rolig...Ble det ikke bedre skulle jeg komme på sjekk... Blir helt nervøs vett! :/
☆Anonymia☆ Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 ja bra du ringte =) er man ikke sikker så er det alltid best med en tlf =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå