ESSELTE Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 HEi. før jeg gikk å la meg i går merka jeg at det var litt blod på papiret etter en dotur, jeg fikk med EN gang følelsen at nå gikk dæ galt. fikk nesten ikke sove i natt da jeg sto opp merka jeg at jeg hadde blødd mye, har nå i noen timer blød en del, med (unskyld detaljene) mye klumper og slim. Er dette tegn på at klumpen inni magen er dratt?? har fått time til legen om 1 time, men klarer ikke å vente med å få høre.. vil liksom være "forberet" enda jeg er 90% sikker på at jeg har mistet jeg mener jeg skal være en plass mellom 9-10 uker. og dette er min 2. huff... trist dag dette.. men sender alikevrel en påskeklem til alle dere andre som enda føler livet i kroppen derers om det mislykkes nå så skal det bli i løpet av året!
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 jeg vet desverre ikke,men ville bare ønske deg lykke til:) skal krysse fingrene for deg;)
ESSELTE Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2008 takk men har lite tro før det, kan jo håpe at det var tvillinger at den ene er der, men som sagt er sterkt i tvil men må bare tenke at det er en grunn før at det skjer, og man kan altids prøve igjen.
ESSELTE Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2008 akuratt nå hater jeg helligdager!! legen kunne ikke gjøre mye, ringte til gyn i nabo byen om hva han skulle gjøre, fikk beskjed om å komme tidligst tirsdag i neste uke, så her sitter jeg.. like forvirret som i natt :/ å på tirsdagen reiser jeg på ferie.. dette er noe dritt.. men synes det mest ligner på en menstrasjon nå, men vet ikke.. FAEN ÅG! unskyld ordbruket, men jeg vil jo vite det for sikkerhetsskyld!
Herkules Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 Fy... Skjønner deg skikkelig godt !!!! Noen må jo kunne hjelpe deg!!!! Hor er nærmeste sykehus med gyn eller fødeavd???? Da det skjedde med meg så ringte jeg rett på føden og de tok meg inn. Legevakta sa bare at jeg kune jo komme ned med en urinprøve så kunne de se om jeg fortsatt var gravid.. Føler sånn med deg Krysser fingrene for deg. Håper virkelig det går bra og at du ikke må gå sånn til tirsdag
ESSELTE Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. mars 2008 vi har fødeavdeling her i byen, men bare gyn på vakt i disse dagene1 times kjøring unna. skal få gubben til å ringe fødeavdelingen i løpet av dagen, klarer ikke å sitte å bare gruble.. Takk før tankene
ESSELTE Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. mars 2008 må takke deg herkules! ringte til føden her i byen, dem kunne ikke i helgen, men ringte så til nabobyen å jeg kunne komme i morgen enderlig skal jeg få vite noe helt sikkert! takk takk takk
ESSELTE Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. mars 2008 da hadde jeg komme fra undersøkelse.. dem kunne ikke se noen ting i livmoren og lurte på om jeg hadde vært gravid i det store å hele MEN.. dem hadde store mistanker om at det var tidlig, og at det var en XU og at jeg da hadde mistet. men må å ta den andre blodprøven på mandag så får man se, men har bestemt meg for at det ikke lengre er noe spire i min mage denne gangen. men kommer igjen om det skulle være noe alikavel da God påske alle sammen!
Herkules Skrevet 22. mars 2008 #10 Skrevet 22. mars 2008 Det var trist å høre, godt du fikk hjelp selv om det ikke ga noen gode svar. Skjønner du vil velge å tro det værst så kan man heller bli overasket. Lykketil neste uke, du må vel antakeligvis inn 2-3 ganger for blodprøver for å skjekke om hcg nivået stiger. Håper likevel du er så tidlig at de ikke ser noe da.....Har tenkt på deg. Håper du kommer tilbake på mandag!!!
ESSELTE Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 22. mars 2008 Takk skal du ha Herkules ja jeg har den følelsen å da stoler jeg på den dette svangerskapet kom som ett sjokk fo rmeg siden jeg gikk på p.pillen enda.. hadde tenkt å prøve å få en lille søster/bror til jenta vår etter sommeren i år, så bli vel å forsøke da om det ikke kommer en overaskelse før det da hehe... nei nå skal jeg kose meg i påsken med mitt tantebarn på 3mnd og ikke tenke mere på det! sånt skjer mange så hvorfor ikke meg. er værre om det skjer med noen som plages veldig med å bli gravid, jeg har ei på snart 2 år og er enda bare 23 år så har god tid på meg GOD PÅSKE nydelig vær i dag må jeg legge til! hehe
Herkules Skrevet 22. mars 2008 #12 Skrevet 22. mars 2008 God påske godt å se du er avslappet til det. Jeg er litt enig i at det er lettere når man har en fra før. Da jeg mistet så var vi egentlig også overasket gravide, men tok det tungt at vi mistet. Nå som vi har en nydelig krabat så er det liksom litt lettere om det skulle gå galt. Nå har de 3 siste graviditetene i familien og vennekretsen gått galt så jeg tenker liksom at min må holde seg der. Vi har jo fått litt av et snøfall men nå er det flott ute med hvit snø og deilig sol. Lykke til enten om det blir nå eller til etter sommeren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå