Gå til innhold

Post eller ikke post imorgen??? Thats the qustion...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke post ;)

Skrevet

Han på postibutikk her jeg bor sa på onsdag at neste dag med postgang blir tirsdag 25/3.

Skrevet

"19. mars har postkontor og bedriftssentre åpent til 13.00. Påskeaften lukket. Post i Butikk følger butikkens åpningstid.

Innleveringsfrist for postkontor og bedriftssenter 19. mars kl 1300. For Post i Butikk: se oppslag i butikken. Post levert i løpet av påsken, sendes 25. mars."

 

www.posten.no

Skrevet

Hm. Var sikker på det var postombæring imorgen jeg... sendte en pakke på onsdag som jeg håpet skulle komme frem imorgen... :( Jaja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...