selfangerkjerringa Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Han på postibutikk her jeg bor sa på onsdag at neste dag med postgang blir tirsdag 25/3.
selfangerkjerringa Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 "19. mars har postkontor og bedriftssentre åpent til 13.00. Påskeaften lukket. Post i Butikk følger butikkens åpningstid. Innleveringsfrist for postkontor og bedriftssenter 19. mars kl 1300. For Post i Butikk: se oppslag i butikken. Post levert i løpet av påsken, sendes 25. mars." www.posten.no
Sivalur Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 Hm. Var sikker på det var postombæring imorgen jeg... sendte en pakke på onsdag som jeg håpet skulle komme frem imorgen... Jaja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå