Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Det ble slutt mellom meg og xsamboer i desember 2006. vi hadde da vært sammen i 5.6år.. Jeg flytta ut, starta mitt eget liv med meg og vår dattert på nå snart 3år. Han fikk seg ny dame helst før jeg flytta ut.. (bak ryggen min) men jeg måtte godta det.. jeg fortsatte med mitt.. Måtte begynne å jobbe mindre, siden jeg da var alene mamma, og arbeidstidene i butikk (kiwi) ikke er de beste.. jobba mye kveld,og var aldri hjemme før etter 00, siden jeg ikke hadde billappen. Jeg ble ringevikar på en skole som assistent i August 2007. Og et vikariat fra september, og enda mer (et nytt vikariat) fra november 2007. Jeg stor trivest, dette er noe jeg brenner for. Får til å hente min datter i barnehagen, ingen jobb sene kvelder. luxus.. Så ble det slutt med bf og den nye dama etter ca 1/2år. og han skulle så inderlig håpe det ble han og meg igjen. Jeg forklarte han at det kom ikke til å skje. Fordi jeg hadde det gått som jeg hadde det nå... (han var med xen en helg, (så ble det slutt) så var han hos meg å kom krypende.. jeg sa nei, helga etter var han med ei ny igjen. De gjorde det også slutt etter et halvt år.. og igjen så vil xen ha meg tilbake. sukk han er en skikkelig plageånd om jeg kan si det.. han skriver tusen sms, lange mailer. å han spiller veldig på samvittighet og at familien hans savner meg bla bla bla bla.. Jeg har fått til mange utrolige ting i livet mitt. Jeg har tatt av 40kg siden mai 2007. Og livet er rett å slett fantastisk. Jeg har en jobb jeg elsker, en datter jeg får lite tid med.. (siden jeg slutter 4 på jobb) og hun legger seg 19.. men uten om det så får vi til det utroligeste.. Ny type har jeg også fått.. men vi tar det stille og rolig, og kommer ikke til å flytte sammen før vi vet det er "oss" og at vi satser alt. men xen gjør meg gal. Han vet jeg har type. men forde så sender han elsker deg, savner deg meldinger. Han har innsett at han elsker meg, og han skal vente på meg til han dør. Han har også nettopp flytta hjem til sine foreldre igjen. og skal spare penger. (penger til huset vårt) Jeg er jo glad i han.. men ikke på riktig måte. Hvordan kan jeg avvise han på en fin måte?? Han er veldig langt nede.. og VELDIG desperat.. tror han er redd for å være alene.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 sats på han nye du:) virker veldig ustabil han x`n din.. tar nok ikke lang tid vist dere skulle finne sammen før han nok er ute på vift!! lykke til da:))
Mamma+2 Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Virker som din eks er en av alle disse som ikke kan være alene...må ha dame... jeg var selv gift med en slik en...... Men utrolig godt å høre at du har det så bra i livet ditt. Det er kjempeviktig å bruke tid....finne seg selv og ta det rolig før man stresser inn i et nytt forhold- noe eksen tydeligvis ikke har skjønt. Ønsker deg masse lykke til vidre i ditt flotte liv.....og FOR en vektnedgang....du kan vere mektig imponert. Synd for eksen din at han vingler sånn...men det beste du kan gjøre for deg selv - og han er å vere konsekvent....han er far til barnet og derfor må dere samarbeide - men kun på det feltet! LYKKE TIL!!!
Ajam Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Eksen er ikke ditt ansvar. Men forstår deg. Vær hyggelig mot han, men ikke vis at du syns synd på han. Du har ett godt liv nå, fortsett med det. Lykketil!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 HI her. Takk for alle svar. Jeg ønsker at jeg kan få fortsette med mitt liv som det er nå. Jeg kan ikke få følelser for han, selv om han mener at etter 5å et halvt år sammen kan ikke følelsene dø sånn ut. han mener jeg er redd for å gi han en sjangse og for å kanskje få mer følelser for han.. Her er litt av en mail jeg fikk av han i natt.. Eg vett eg ikkje ska kjempa om dg.Du he sagt eg ska slutta. Eg ska prøva så godt eg kan, men eg vettikkje om eg klare d. Eg vett du har d fantastisk nå.Du saie du har den perfekte, og d e kjekt å hørra, men på den andrasiå så e d vondt å hørra, for eg vil jo så gjerna ha 1 siste sjans.Eg beklage for alt vondt eg har gjort dg.Eg har d så sykt vondt at du ane d ikkje..D eg frykte mest, d e at du lese dette, og så drite du i d som eg harskreve, elle så verte du bare sure, for at eg faktisk legge mg flate. han forteller meg alt. at foreldrene hans savner å snakke med meg, at jeg er rundt dem, at de ønsker jeg kan tilgi han en dag. Og at mammaen hans hadde nevnt at han ikke måtte presse meg på noen måte.. Jeg føler dette er et press. og det har jeg sakt. men han blir sur. Han vil ikke at jeg skal nevne at jeg har type hvis han skriver følelsesladete sms.. noe jeg føler jeg må for å minne han på det. Det går inn det ene øret ut det andre.. Jeg har unngått å svare på følelses sms siden jeg blir satt ut, og ikke vet hva jeg kan svare. Hvis han kommer her og vi kan sitte å snakke (etter samvær feks) om alt mellom himmel og jord. får jeg sms etterpå sms om at han føler vibber, og om jeg ikke kan gi han en sjangse. Har slutta å treffe han uten om henting og levering. Typen min vet heldigvis alt dette.. ble kjent med han gjennom ei venninne før jeg og xen gikk fra hverandre.. (så han vet hvordan ting var før også) og han støtter meg. Hvorfor skal jeg synes synd på han?? han er veldig langt nede. og ingen bør bære på sånne følelser.. Jeg har også bedt han snakke med en psykolog. Han ødelegger så mye. Mine følelser blir ikke forandret, og ikke vil jeg heller. Han sa til meg den dagen jeg å flytta at jeg kom til å slite meg hakk i hel, og kom ikke til å takle det å være alene. Men han har innrømmet at det fakktisk er omvendt nå. Han sender mine foreldre sms også.. (toppen av kaka) når de fikk ny bil var det liksom at han synes den var råtøff, og at han alltid hadde ønska seg en sånn bil. De føler det er smisk å smiger, og svarer han sjeldent. Han mener at ingen kan elske meg høyere enn han.. og at han har vært dum, og en idiot som ville at det skulle være slutt. Og at han kunne giftet seg på dagen, hvis jeg ga han sjangsen. herregud er det mulig tenker jeg???? Han har også snakka med ei venninne av meg om at jeg har lekt med han, å at jeg spiller på at jeg har type. Og at han ikke tror han finnes. Han har også nevnt at hvis jeg ikke bestemmer meg snart vil han finne seg en annen. men til meg så sier han at han har alverdens av tid. og skal elske meg til sin død... haha splitta personlighet.. vet ikke hva han prøver å få til her jeg... Men samvittighet er det som er trumf kortet hans.. jeg må vell bare ignorere alt dette. og bare late som ingenting... Men da blir han sur og irritert på at jeg ikke svarer.. sukk Et litt syte innlegg dette her..
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 Han vil nok bare ha deg, fordi han ikke har deg, om du forstår;) Og så føler han seg vel litt mindreverdig som mann uten dame;) Bare ikke bry deg, det er det beste.. vær heller ikke for venlig mot ham, da tror han kanskje han holder på å "tine" deg, og blir enda mer pågaående... Det finnes mange slike menn, jeg har en sånn X også Når det går dårlig i hans nye forhold, så kommer det hint og sms....
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #7 Skrevet 21. mars 2008 takk igjen for svar. bygger meg oppigjen gjør dere tusen takk.. blir stekere og sterkere... å det er godt å høre at det jeg gjør ikke er for dumt.. veldig vanskelig med sånne menn synes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå