Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 vi hadde vært i halden/strømstad og på veien hjem begynte jeg å få noen smerter bak i rompa på en måte og litt rundt magen.varte litt,også ga det seg igjen,og sånn holdt det på en stund. var vondt,men var ikke sånn uutholdelig. kom hjem og gikk rett opp for å stelle oss for kvelden. hadde vært på do (smertene var da borte),og sittet en stund for å bare slappe av:P heh,,men,når jeg skulle gå bort å vaske hendene mine, så brått så ble det litt vått i trusa! jeg tok trusa litt ned for å virkeli se om jeg var våken nok,og da rant det enda litt mer nedover i trusa og låret. gikk da på do og satte meg igjen,men kom ikke no. luktet på trusa,og luktet ikke urin. dette er jeg ganske sikker på pga har veldig sterk lukt på urinen min. fikk også sambo til å lukte på det,men han sa han ikke kjente no lukt i det hele tatt. sa til sambo at jeg trudde det var vannet,og at jeg kanskje burde ringe føden å høre.men han sa at det ikke var no farlig pga det var jo ikke så mye som kom..etter en del tanker og snakk gikk vi å la oss uten å ha ringt. hva tenker dere det er?kan det være vannet? og burde jeg ringt?:S føler i dag at jeg kanskje burde ha gjort det..er førstegangs,så vil ikke virke overhysterisk heller..er i uke 37+3.
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Er enormt stor forskjell på vannmengden som kommer hos folk... Var ei her for to uker siden som trudde hun tisset på seg...Da hadde vannet hennes gått...Ta på deg bind,og ring føden.Da kan de ta en test av det i bindet ditt...Hvis det fortsatt renner da,det gjør det vel om vannet har gått...
To tette og ei badehette ;) Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Sikkert ikke farlig at du ikke har ringt, men jeg hadde ringt idag hadde jeg vært deg. Så kan de sjekke deg og evt sende deg hjem igjen om de mener det er riktig. Så har du ihvertfall være på en sjekk.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 men,har ikke kommet noe i natt,så hjelper ikke å ta på meg et bind.. kan det være farlig hvis man lekker litt fostervann? formen er helt fin i dag,og føler meg ganske normal.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 gikk å hentet tlf for å ringe nå,men..uff..syns nesten det er litt flaut jeg:S har tlf skrekk,så det gjør det ikke enklere akkurat men... skal jeg bare forklare det slik jeg har gjort for dere?
playground princess Skrevet 21. mars 2008 #7 Skrevet 21. mars 2008 Forklar det akkurat som du gjorde her =) De er heelt sikkert vant til slike telefoner, så dette går veldig fint! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #8 Skrevet 21. mars 2008 fikk du virkelig sambo til å lukte på trusa di???
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #10 Skrevet 21. mars 2008 jupp..ville høre om han trudde det var urin.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #11 Skrevet 21. mars 2008 uff..ja,får vel ringe..hvis ikke går jeg bare å angrer på det..*tvi,tvi*
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #12 Skrevet 21. mars 2008 ringte nå og var mest sansynlig ikke litt av vannet pga da hadde det kommet mer senere også. da var det gjort:) *deili*
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #13 Skrevet 21. mars 2008 hahahahaha, ler meg ihjel..det hadde aldri jeg fått ham til å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå