Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Jenta mi har hatt feber i 3 dager, dette er 4. dagen og nå målte jeg henne til 36.5, mao hennes vanlige kroppstemp. Feberen har gått opp og ned litt i disse dagene, var tidvis nede i 37.5 og da tenkte jeg at nå blir hun frisk, men så hadde hun plutselig 39 igjen. Så jeg vet jo ikke om feberen kommer tilbake selv om hun nå er i 36.5. Hun var i god form i går kveld, ikke varm og full vigør, men så våknet hun en time etter hun hadde lagt seg og hostet til hun spydde. Da var hun også full i utslett over hele magen og litt på beina. Hun har ikke hostet noe særlig verken før eller siden, så jeg vet ikke hva som kan ha utøst den hostekulen. Jeg bestemte meg for å ta henne med til legen i dag, men nå er jo både utslett og feber borte, så da vet jeg ikke lenger, blir vel ikke tatt seriøst med en feberfri og ellers fris unge? Men hovedpoenget er da, at vi egentlig skulle reise på hytten i dag. Har utsatt det en dag, fordi hun var syk. Nå sitter jeg å lurer på om vi skal reise i dag, eller om vi bør utsette det enda en dag. Vi har jo med febermål og holder oss jo inne om hun skulle få feberen tilbake, Hva ville dere gjort?
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 21. mars 2008 Og sånn for dib's skyld, jeg KLARER å ta denne avgjørelsen selv altså, hehe, det er bare sånn at av og til er det greit med andre synspunkter...
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Jeg hadde ringt til legevakten og hørt hva de mente om symptomene hun hadde i går. Dersom de mener det nok var noe forbigående, ev. noe som ble utløst av feberen hadde jeg tatt turen til hytta. Det er jo ikke verre enn å reise hjem om hun blir dårlig igjen :-) (såfremt det ikke er veeeeldig langt til denne hytta, da) Så, dersom lege ved legevakten hadde gitt klarsignal hadde jeg dratt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå