Gå til innhold

Kan man tatovere over strekkmerker??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på å få meg tatovering som begynner med rumpa/hofta og går oppover ryggen, men tenker litt på hvordan det blir de stedene jeg har strekkmerker. Fikk jo en del over rumpa og hoftene i forbindelse med graviditeten. Vil det se anderledes ut der strekmerkene er? Eller går det fint?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tro det går an, men at tattoveringen vil bli litt skrukkete, og da ikke så fint....

Skrevet

Hadde jeg tatovert alle strekkmerkene mine, og kun dem, så hadde jeg virkelig sett ut som en sebra. :-)

Skrevet

Ja skal da takk og lov ikke bare tatovere strekkmerkene da.;)

Skifta nick foressten.:P

Skrevet

Ville forhørt meg med noen som har erfaring fra og ta tatoveringer jeg og høre hva dem sier,du er sikkert ikke første personen som har kommet inn som har strekkmerker :-)

Og dem veit vell litt mere hva som er lurt og ikke lurt og tatovere på, og kansje dem kan lage en tatovering som enten dekker mest mulig eller går mest mulig utenom strekkmerkene alt ettersom hva som er best..

Skrevet

Hei

Jeg ha en del tattoeringer selv, men hvis du skal lage noe så stort, som går der du får strekkmerker ville jeg tenkt meg om, for du skal kansje ha et barn til etterhvert, og da vil tattoeringen strekke seg igjen. Da blir den ødlagt. Ellers går det fint ann å tattoere over arr og merker, har selv over et arr og det syntes ikke hvis ikke du kommer med forstørrelsesglass da :)

Men tenk deg om, hvis du planlegger flere barn etterhvert ville jeg ventet.

Skrevet

jeg sier bare AU! blir ikke det forferdelig vondt å ta på strekkmerkene? det er jo ganske tynn hud. Jeg har ei tatovering, men den er bak på skulderen. får håpe ikke strekkmerke monstret tar meg der..hehe;)

Skrevet

jeg fikk en del strekkmerker i korsryggen pga hurtig vekst i tennårene . jeg har en nydelig tatoo over dem å d ble kjempefint:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...