2SmåTroll Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 snør og det snør.. og tulla mi sitter værtfast pga all snøen.. skulle hjem i dag, men de skulle prøve i morgen. Er litt rart uten henne hjemme..
Tante Bassa Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Uff, så kjedelig da. Får håpe det ikke tar for lang tid før ho er hjemme igjen. Jeg har sittet to dager i solveggen og hatt det helt topp, og så for meg resten av påsken på det viset..... Men nei da, her sitter jeg godt plantet i saofan og her blir jeg nok helt til sola kommer tilbake, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå