Gå til innhold

Hjeeeelp, vondt jeg... noen som vet???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er greit jeg skjønner og forstår hvorfor og at det er normalt å ha vondt i brystene under ett svangerskap:)

Men jeg har så frykteli vondt til tider under høyre bryst, på ribbein delen, men det er rett under puppen...

ER DET NORMALT?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker du BH med bøyler ?

Skrevet

Ja det bruker jeg.... å jeg tar av meg det om natters tid nå, men går jeg uten den kan jeg like vel ha vondt...

Skrevet

Det kan være den for jeg hadde det på samme måten, men det kan også være andre ting da. Føles det akkuratt som en strekk i en muskel ? Det kan være det.

Skrevet

nja, bob bob.. strekt muskel... jeg er også hoven rett under begge puppene, men er på høyre side jeg har vondt.. for prøve å gå uten en dag å sjekke da. . :)

Skrevet

Hvor langt er du på vei da? Mulig babyen som har sparket deg skikkelig i et ribbein. Tro meg, det er ikke noe godt...

Skrevet

Neida sååå langt er jeg ikke...

Er bare 5 + 1 - - -

:)

Skrevet

akkurat sånn har jeg det også,men på venstre side.Tror det er en muskel jeg....... hjelper liksom å legge handa der å trykke litt ned når det står på.plagsomt.

Skrevet

Men hvis du bare er 5 uker på vei så tipper jeg at det er melkekjertlene. De sitter jo over alt ! Jeg ble skikkelig vond under armene pgr dette. Men uasett så er det nok helt sikkert ikke farlig .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...