Alvepia *happy mum* Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Det er greit jeg skjønner og forstår hvorfor og at det er normalt å ha vondt i brystene under ett svangerskap:) Men jeg har så frykteli vondt til tider under høyre bryst, på ribbein delen, men det er rett under puppen... ER DET NORMALT?????
Alvepia *happy mum* Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2008 Ja det bruker jeg.... å jeg tar av meg det om natters tid nå, men går jeg uten den kan jeg like vel ha vondt...
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Det kan være den for jeg hadde det på samme måten, men det kan også være andre ting da. Føles det akkuratt som en strekk i en muskel ? Det kan være det.
Alvepia *happy mum* Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2008 nja, bob bob.. strekt muskel... jeg er også hoven rett under begge puppene, men er på høyre side jeg har vondt.. for prøve å gå uten en dag å sjekke da. .
Tante Gustava Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 Hvor langt er du på vei da? Mulig babyen som har sparket deg skikkelig i et ribbein. Tro meg, det er ikke noe godt...
Alvepia *happy mum* Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. mars 2008 Neida sååå langt er jeg ikke... Er bare 5 + 1 - - -
mine små alver... Skrevet 21. mars 2008 #8 Skrevet 21. mars 2008 akkurat sånn har jeg det også,men på venstre side.Tror det er en muskel jeg....... hjelper liksom å legge handa der å trykke litt ned når det står på.plagsomt.
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 21. mars 2008 #9 Skrevet 21. mars 2008 Men hvis du bare er 5 uker på vei så tipper jeg at det er melkekjertlene. De sitter jo over alt ! Jeg ble skikkelig vond under armene pgr dette. Men uasett så er det nok helt sikkert ikke farlig .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå