Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA! Kødder du eller?? Du er gravid,ikke syk. Du kan spise løk til det spruter ut av ørene dine om du det vil... Herregud...
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Rå løk gjør kansje at du gasser litt ekstra.. Jeg reagerer iallefall på rå løk annerledels nå enn før jeg ble gravid.
eple3 Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Løk er helt greit å spise i graviditeten. Det er når vi skal begynne å amme at mange finner ut at det er lurt å holde seg unna løk da det kan gi magesmerter for den lille. (samme med kål, jordbær, reker m.m.)
Santi og gjengen Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 Ikke bry deg om anonym her oppe, sosial intelligens ble visst ikke henne til del da egenskaper ble delt ut. Vi har alle forskjellige spørsmål, og for de som vet svaret er det enkelt, men jeg synes at vi alle fortsatt skal kunne spørre spørsmål uten å risikere å bli latterliggjort! Håper ikke anonym svarer barna sine slik når de begynner å komme med sine ofte enkle spørsmål... Tenk deg om neste gang, anonym!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 Du sammenligner dette dumme spørsmålet med et barns enkle spørsmål? Det er sjarmerende når det kommer fra en unge på 4, men virker heller fordummende når det kommer fra noen som er gravid (!!!!) Man burde faktisk vite det. Handler ikke om sosial intelligens fra min side,men om intelligensen til HI... Om jeg ikke fikk sosial intelligens når den ble delt ut,sto HI sist i køen når vanlig IQ ble delt ut..
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 21. mars 2008 #7 Skrevet 21. mars 2008 Er det mulig ??!! Er lei av anonyme som kommer med "sure oppstøt" her inne ! Er jo ikke rart at vi lurer på hva vi kan og ikke kan spise for tiden ! Matdebattene tar jo helt av på det ene og det andre.
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #8 Skrevet 21. mars 2008 Herregud! Man må vel få spørre om det man vil herinne! Det er så mye skal/skal ikke her inne at det er ikke rart man går i surr innimellom.. Merk dere at hun skrev dette på 2.trimester og ikke kranglesiden.. Dette innlegget kan da umulig ha irritert dere så mye at dere måtte slenge med leppa? Som noen har svart: Bare å spise løk i svangerskapet, men vær forsiktig og heller prøv deg fram hvis du skal amme..
Trulte76 Skrevet 21. mars 2008 #9 Skrevet 21. mars 2008 Kjære deg..bare overse annonyme her oppe..er det noen som stod sist i køen ang IQ så må det være henne ) Lite inteligent svar å gi synes jeg.. Her er lov å spørre om alt..og man kan bli veldig forvirret over hva man kan spise og ikke spise..man leser jo om så mye som er "farlig" å spise. Men løk kan du spise så mye du vil Eneste er når du ammer at ungen kan reagere med luft i magen pga løken..men ikke nødvendigvis..jeg spiste løk da jeg ammet og det var ingen problemer..lik andre ting ungen kan reagere på..noen tåler det andre ikke.. MEN løk kan du spise når du er gravid..ikke falrig i det hele tatt..
TrustNoOne (but Me) Skrevet 21. mars 2008 #10 Skrevet 21. mars 2008 *Misunner energiske damer som klarer å trekke seg opp over sleivete kommentarer* Puh, jeg syns det er tungt nok å slå på PC'en...
Glad tobarnsmamma Skrevet 22. mars 2008 #11 Skrevet 22. mars 2008 Synes det er dumt at det ikke er en slik knapp der en kan "melde" tåpelige innlegg som burde blitt slettet... (Sikter til "anonym" sine innlegg her over). Jeg er absolutt for at alle skal få ha sin mening, og at ikke alt på disse sidene skal måtte filtreres. Men slike frekke og hensynsløse kommentarer burde blitt slettet, rett og slett fordi de ikke har noe å gjøre her på 2. trimester. Til deg som spurte om løk; jeg forstår godt at du lurer. Folk sier både det ene og det andre om hva vi kan og ikke kan spise nå mens vi er gravide (jeg føler jeg får råd fra alle og enhver for tiden....) og hva vi ikke bør spise mens vi skal amme osv., og det er jammen ikke lett å huske på alt sammen. Det er det som er så flott med disse sidene - at vi kan spørre om nettopp det vi lurer på og er opptatt av akkuratt nå. Lykke til videre. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå