Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Jeg jobber i kiosk. Står hele tiden og får satt meg ned en skjelden gang. Har fått en del vondt i korsryggen den siste tiden når jeg har vært på jobb, men dette går over når jeg kommer hjem. I forgårs var jeg på jobb og begynnte å få vondt i ryggen (skikkelig, livmor som var ganske så hard i over en time, vondt nedover mot bekkenet/underlivet, og da jeg gikk for å tisse kom det et lite blodspor på papiret. Jeg ringte til en kolega å spurte om hun kunne avløse meg et par timer, men hun kunne ikke for hun hadde tatt ei øl... Ringte til jordmor på føden og hun sa jeg burde gå hjem å kvile å følge med på utviklinga. Har ikke bødd noe etter dett, og føler meg tålig fin i form (har hatt fri siden den dagen) Burde jeg sykemelde meg ? Er 23+1 ..
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 vanskelig å si egentlig, men siden jordmor anbefalte deg å ta det med ro ville jeg kansje tatt en tur til legen og hørt hva h*n sa.. mest sannsynlig er det ingen fare, men hvis kroppen din er sliten bør du likevel lytte og ta det med ro :-) er ikke så mange ganger i livet vi er gravide (stort sett iallfall), så ikke tenk på at du MÅ være i jobb lengst mulig osv. dersom kroppen sier nei..
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Jordmor mente at kansje jobben min (all gåingen og ståingen) kunne virke inn på mormunnen (modne den)... Får ta en tur til legen på tirsdag.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Du bør nok vurdere å få deg en sykemelding ja, og uansett så må arbeidsplassen tilpasses situasjonen din. Det er ikke gunstig å bli stående i timesvis uten mulighet for hvile, da blir man ekstra utsatt for kynnere. Har akkurat samme jobb som deg, og vet at det er utrolig slitsomt å tråkke rundt dagen lang. Få deg en sykemelding og prioriter deg selv om nurket:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå