Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag sto frrokosten klar med egg, bacon,stekte pølser, stekte tomater og varme rundstykker etter at jeg hadde våknet av meg selv. Man får være litt kresen ved valg av mann, se. Sånn. Nå kan dere spy:) Nå skal han male loftstua. Ha en fin dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, for et innlegg ;o)

Her sitter jeg alene med ungene, og jeg har fått lungebetennelse og er absolutt ikke i form.

Mannen på jobb. Ingen frokost, ingen som maler noe som helst, ja utenom katta da, hun maler, men det blir liksom ikke noe gjort likevel!

Heldig du. Valget av mann har vist seg å være en suksess for deg.

Nå går jeg og spyr ;o)

Ha en fin dag du også!

Skrevet

det er noe annet en her i gården. jeg ble vekt klokka 7 og venter fremdelse på at noen skal lage frokost men det ser ikke ut som det skjer :/

Skrevet

Fysjameg. Sløve sambo ligger og sover, så det er ingen som kan holde håret mitt en gang...Når jeg skal spy altså.

Skrevet

Gjorde han ikke klar frokost til deg og ungene før han gikk på jobb? Det pleier min å gjøre;) Uff det er fælt og være syk, men du har vel muligens noen store barn som kan være barnepike for de minste og stelle litt med mamman sin. God bedring.

Skrevet

Tipper du hadde verdens flotteste vekkeklokke. Min ropte "kose mamma litte gjanne" klokka seks. I dag var det min tur til å sove lenge og faren sto opp med sola vår.

Skrevet

Har han laget frokost til meg har han gjemt den godt, for jeg har enda ikke sett den :o) Han hadde gitt ungene mat da.

De to store sover enda, men jeg håper de har litt tid til mamma etterhvert!

Takk for "god bedringen" Trenger den :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...