Gå til innhold

VÅR??? Jommen sa jeg smør...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er i hovedstaden er det 4 minus og snøen laver ned.....

Også jeg som så fram til en deilig byferie med sol, varme, krokus og kaffe....

Jaja, man er ikke herre over været.

Minstejenta skal snart flyttes over på eget rom ( stor jente nå, nesten 6 mnd ) Nå kan vi hvertfall male og pusse opp rommet uten å se ut på en nydelig sol..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At det går an, sier bare jeg :-( Hver gang jeg var oppe med minstesnupp i natt, så jeg at det fortsatt lavet ned. Dette blir jeg ikke blid av. Den eneste som er glad er lillebror på 2.5. Han vil ut og leke i snøen, men ingen har visst lyst til å være med... Hagemøblene vi tok frem er dekket av masse snø, påskeliljene på trappa også.

Det blir fint for minstejenta å få nytt rom da. Håper vi kan flytte minstesnupp også snart. Hun er nesten 4 mnd og hennes rom er i en annen etasje enn vårt, så vi må vel vente litt til...

Skrevet

Vi handlet maling før påske i tilfelle langtidsvarselet skulle slå til!

Da kan jo snøyføykværet bare fortsette et par dager til så vi endelig kan få fikset det barnerommet. Vår lille-snupp er 5 måneder om noen dager, og jeg tror det blir best for alle om hun snart får eget rom. Satser på at både store og små sover bedre på natten da:-)

Ellers er jo uværet en ypperlig anledning til å invitere til deilig inne-kos. Småtrollene elsker jo å være ute i dette været, så da kan jo de få røde kinn mens vi voksne sitte inne og kose oss med sjokolade og kaffe og...

Påskekryss, amerikaner, monopol, endelig lage album, lage brownies, spise brownies, med is, lange frokoster, ringe en gammel krok som sitter alene, ta en tur på kino, hele familien spise spare-ribs på Friday's, museumsbesøk, ligge på sofa'n, lese bok, gå tur til nærmeste kiosk og kjøpe sladder-blad og enda mer sjokolade...

Uante muligheter i den deilige snøstormen!

Glad påsk!

Skrevet

Mine to små og pappen har reist på påskeferie. Jeg skal jobbe i påsken, men det er deilig å være hjemme alene. Her har det også lavet ned de siste dagene, men i dag er det fin sol ute. Fortsatt god påske. :-)

Skrevet

Ser ut til at vår del av landet vant påskeværet i år =)

Trodde jeg skulle ordne i hagen osv i år.For vi har ikke hatt sne i vinter.

Men neida.Sneen kom,ca15cm bare,sola er her,kulda på kvelden,glade unger,utslitte akebrett,og hele pakka.

Men vi har jammen blitt snytt for påskeværet flere år på rad.

Håper det ikke laver ned så veldig mye.Husk at mars mnd er lunefull.Den lurer mange. =)

Skrevet

Jeg plantet påskeliljer i krukke på verandaen på onsdag, og fant fram hagemøbler og vasket verandaen. I dag er alt skjult under mange cm med snø. Tiåringen fant frem ski, og er storfornøyd, mora litt mindre entusiastisk.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...