mini82 Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 12+1 idag. Godt å endelig komme seg hit å se at magen begynner å vises så smått. Håper dere har det bra om dagen, er en fin tid vi har i møte
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Hei og velkommen hit. Håper du har en fin påske og at du trives i svangerskapet. Lykke til videre
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Velkommern hit, og god påske!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå