Gå til innhold

Er det ikke rart..?=)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidligere i svangerskapet tenkte jeg endel på dette med fødselen, at jeg faktisk skulle føde igjen...grudde meg litt, for vet jo av erfaring at det er veeldig vondt å føde. Fikk av og til flashback fra fødselen sist..

 

Nå har jeg 5 dager igjen til termin, og det eneste jeg vil er å FØDE! Driter i om det gjør vondt..hehe. Ofrer det knapt en tanke, vil bare bli ferdig nå!

 

Jaja, får nå se hvor kjepphøy jeg er når riene setter til for fullt igjen..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...