Trebarnsmamma30 Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Tidligere i svangerskapet tenkte jeg endel på dette med fødselen, at jeg faktisk skulle føde igjen...grudde meg litt, for vet jo av erfaring at det er veeldig vondt å føde. Fikk av og til flashback fra fødselen sist.. Nå har jeg 5 dager igjen til termin, og det eneste jeg vil er å FØDE! Driter i om det gjør vondt..hehe. Ofrer det knapt en tanke, vil bare bli ferdig nå! Jaja, får nå se hvor kjepphøy jeg er når riene setter til for fullt igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå