Gå til innhold

Haha, patetisk! Slår opp via MSN!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Japp. Du leste rett, her sitter jeg i en alder av 28,5 år og slår opp via MSN. Fyr'n vil ikke prate face to face og vi bor innmari langt fra hverandre. Og han var ikke "sugen på å prate i telefon" om de tingene her...

Bahh....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, beklager, men nå måtte jeg flire litt her altså (smiler skjul)

Skrevet

Hehehe, jeg og gubben har hatt flere diskusjoner på msn vi... Syns det er så bra, for da får jeg sagt akkurat det jeg mener.... Er flinkere til å skrive enn å prate for meg jeg... :P

Skrevet

Ja visst han ikke var intressert i og snakke med deg så var han vel heller ikke intressert i og ha et forhold med deg lenger?? Dustemann, var like greit du kvittet deg med han først som sist!

Lykke til videre!

Skrevet

Glemte jeg å nevne at han er 35? (ohh my god)

Skulle ta det face to face på tirsdag før vi skulle reise hjem, men dattera på 10 (ikke et vondt ord om henne!) skulle på død og liv være oppe til 12 den kvelden, og bussen gikk halv 12. :-p

Dustemann, med dusteoppdragelse og dustediskusjon på MSN.

Skrevet

Da er han i alle fall ingenting å spare på!!!

Skrevet

haha ...om han ikke er interessert i å prate med deg verken på tlf eller FTF så hadde jeg søren meg fgjort det sånn jeg også..så får han sitte der..

Skrevet

Ja huffe. Gjorde det slutt tidligere i uka, men måtte få gjort opp på et "skikkelig" vis. Kan ikke si jeg føler at det var så veldig skikkelig å ta det på MSN, men må er det sagt det som trengte å sies. SÅ kan jeg ta fatt på påsken uten en klamp om foten. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...