*nøtteliten* Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 nå har det seg sånn at jeg har(tror jeg her) fått en liten følelse av at noe skjer inni meg, men jeg er ikke sikker.. såre brystvorter, kvalm++++ det er ca 3 mnd siden jeg sluttet på pillene men siden jeg bor i utlandet har jeg ikke sett min kjære på disse mnd.... men nå har vi hatt sex opptil 2-3 ganger daglig den siste uka... er det no håp om at jeg er gravid, <??? hva tror dere? skl ikke ha mensen føre 1-3 mars:S:S:S
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 Det vil nok ikke slå ut så tidlig på en test hvis dere har hatt sex bare den siste uka. Mest sannsynlig slår en test ikke ut før maks 3 dager før forventet menstruajon. Jeg ville ventet med den testen, slår nok ikke ut på en uke enda. Men masse lykke til:-)
Nøtt Skrevet 22. mars 2008 #7 Skrevet 22. mars 2008 Hallo? Det er jo altfor tidlig å teste dersom du venter mensen i begynnelsen av april!
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 22. mars 2008 #8 Skrevet 22. mars 2008 Trur du bør ta en test hvis mensen uteblir... Er vel litt i tidligste laget å teste nå alt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå