Gå til innhold

To puppespørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Har man like vondt i puppene gjennom hele svangerskapet? Jeg har SÅ vondt, at bare det å ta av bh-en om kvelden er en prøvelse i seg selv :s

2. Når kommer melken - ca?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gang jeg var gravid hadde jeg sinnsykt vondt i puppene til litt ut i 2. trimester tror jeg. Men da ble det mye bedre. Vokste ca 2 bh størrelser gjorde de også...

Ordentlig melk får man som oftest ikke før barnet er noen dager gammelt, men mange får råmelk, den er ofte blank og litt klissete. Tror jeg fikk det rundt 7 mnd sist.

Denne gangen har jeg ikke hatt i nærheten av så vonde pupper som første gangen og de har faktisk vært mest ømme i 2. trimester. Melk hadde jeg da jeg ble gravid denne gangen for jeg slutta å amme samtidig som testen ble positiv, men den forsvant fort, og nå har jeg fått råmelk igjen, kom kanskje rundt uke 23 denne gangen.

Så det har vært litt forskjell hos meg i de forskjellige svangerskapene, så det er sikkert mange andre erfaringer ute å går også: )

Skrevet

Hos meg har ømheten i brystene kommet og gått i etapper. Noen dager (senest i går) gjorde det skikkelig vondt =/ Men i dag kjennes det bedre ut, ihvertfall foreløpig. Jeg er 26+5 uker på vei i dag =)

Jeg fikk vel litt råmelk for litt over en uke siden. Det er veldig lite, men det er der. Regner med at resten lar vente på seg i litt over tre måneder til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...