Gå til innhold

Tror jeg er besatt av tanken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde MA og abort forrige uke, og etter dette har det knapt gått en time i løpet av dagen uten at jeg tenker på fruktbarheten min og når jeg kan bli gravid igjen. Føles som jeg har blitt fullstendig besatt av tanken og nå håper jeg virkelig at jeg vil fungere på jobb etter påskeferie.. Flere som føler seg overmannet av lengselen etter en ny spire ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jada føler som deg, men det har blitt LITT lettere ettersom ukene går;-)

Skrevet

Hadde det akkurat slik som du! Men akkurat nå er jeg et sted der jeg må vente på svar fra legene. De tror nemlig jeg har blære mola, om så må jeg vente i et hvalt år med å prøve. Så prøver å venne meg til den tanken, selv om jeg egentlig ikke vil!

Håper du får bruke påskeferien til å komme deg litt, og som sagt vil det blir litt lettere etter hvert!

Pluss at når du føler deg klar igjen , er det jo bare å hoppe i det igjen:) Bare du har sluttet å blø:)

Tenker på deg og ønsker lykke til:)

Skrevet

Jeps, er like freaket ut som deg. Det tar helt overstyringen hos meg! Tester fortsatt positivt, men har sluttet å blø, så vi begynte å prøve igjen for noen dager siden.

'

Jeg skal i tillegg søke ny jobb i uken over påske, og vet ikke hvordan jeg skal klare det hele....

To uker siden jeg mistet i dag.... syns fortsatt det er forferdelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...