clarice_starling Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Skal selge mitt, men husker ikke hva jeg ga for det. Da usikker på hva jeg skal selge det for Glad for hjelp!
Supermamm Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Mener å ha sett det nytt til rundt 1800,- på nettet. Kan det stemme? : )
clarice_starling Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2008 Joda, tror nok det kan stemme. Fant ingen priser på nettet. Aner ikke hva vi kan ta for sån? Har hatt det siden 2004. (Nytt da). Siste 2 år har det stått på bad der vi dusjer, og blir jo litt fuktig i rommet, men ikke noe råttent, men kan se noen få flekker der små vanndråper han truffet kanten, og gitt litt fargeflekker... Og har 2 steder med litt skade etter å ha truffet kant. Ser ellers fint ut. Stødig og romslig. Har hjul. Hva kan man ta for sånt? Har ikke solgt noe utstyr enda vi, men nå får vi vel begynne...
*lykkelig mamma* Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Kjøpte nettopp ett nytt i sverige til 1000 lappen. Var ett på finn for litt siden som ble solgt for 300. Så helt nytt ut. var 2 år gammelt tror jeg. Var ett annet ett som var ett år gammelt som ble solgt for 700.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå