Putzie Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Jeg lurer på hvor stor sjans det er på å få tvillinger. Broren til samboeren min og dama gikk med tvillinger, men det gikk desverre ikke bra med de to små inni der. Også lurte jeg da på om vi har sjans også? Ille lyst på 2 c hihi
tuppa prøvd lenge Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 det er vist arvelig å få toegget tvillinger:)skjer ofte hvert 3 ledd. det er 4 tvillingpar i familien til samboer og det har skjedd ca hvert 3 ledd og 4 ledd. alle er toegget. søskenbarnet til sambo har tvillinger og det er 3 ledd så sambo er i samme ledd og vi er spådd tvillinger! uff...jeg vil ikke ha tvillinger jeg da:-)
tuppa prøvd lenge Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 men så lenge det er tvillinger i slekta så har man visst mer sjans for å få det så det er jo en liten mulighet!
Putzie Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2008 Men vet ikke om noen tvillinger på hans eller min side
tuppa prøvd lenge Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 ok:) men så lenge broren holdt på å få det så kan det jo være mulig da:)
Babyønske �� Skrevet 20. mars 2008 #7 Skrevet 20. mars 2008 Arveligheten når det gjelder toeggede tvillinger ligger på kvinnens side. Eneggede tvillinger er visst ikke arvelig. Her kan du lese litt mer: http://www.netbaby.net/show.asp?ID=115
sniiki-mamman til Thea& Elias Skrevet 21. mars 2008 #8 Skrevet 21. mars 2008 Det sies at sjansene for å bli gravide med tvillinger øker med alderen! men vet ikke om det er fakta eller myte.. Min mor er tvilling, alltid trodd det "gikk" annet hvert ledd, men hvis det er hver 3 eller 4 ledd så blir det kanskje ikke tvillinger på meg..hehe
Cillepille Skrevet 22. mars 2008 #9 Skrevet 22. mars 2008 Jeg var tidlig gravid med tvillinger sist, viser seg at vi har tvillinger i slekta som jeg ikke visste om;-) men alder, det å ta folat, og visstnok melkeprodukter(leste jeg et sted på nett) øker sjansen for tvillinger. Jeg har født to barn før og er 34. Hvor stor er sjansen for at det skjer hos meg i neste svangerskap også tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå